نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
پیچ سازان
دفعات بازدید : 16751
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 16751
مهره خروسکی استیل
,,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55413167
021-55421579
info@pichsazanco.ir

مهره خروسکی استیل

(stainless steel wing nut)

مهره خروسکی یا مهره بال دار نوعی از مهره های صنعتی می باشد که اتصال آن بدون نیاز به آچار و با دست صورت می گیرد. مهره خروسکی استیل از گرید های ضد زنگ تولید شده و دارای کاربری گسترده ای است. از مهره خروسکی استیل اغلب در مواردی استفاده می شود که مهره به کرات نیاز به باز و بسته کردن داشته باشد. مهره خروسکی استیل اغلب بصورت جوشی تولید شده و از اتصال دو پره استیل در دو طرف بر روی بدنه مخروطی یا گنبدی شکل استیل پدید می آید.
مهره خروسکی در صنایع سبک مورد استفاده قرار گرفته و تنش های اتصال پایینی داشته و اغلب کاربری استاتیک دارد. پر کاربردترین گرید های مهره خرئسکی یکی گرید آهنی و دیگری گرید استیل می باشد که هر دو در سایز های M1.6 الی M12 تولید شده و با بکارگیری دو انگشت دست اتصال پیدا می کنند. از مهره خروسکی اغلب بر روی پیچ های ماشینی و گاهی بر روی پیچ های شش گوش استفاده می شود. بر روی پیچ های قلاب دار نیز از مهره خروسکی استنلس استیل استفاده می شود. گروه صنعتی پیچ سازان عرضه کننده سایز های مختلف مهره خروسکی استیل در ایران می باشد.

مهره خروسکی استیل

گرید های بگیر و نگیر از مهره خروسکی استنلس استیل

مهره خروسکی استنلس استیل در ترکیبات شیمیایی خود به همراه درصد بالایی از عنصر آهن از عناصر فلزی قدرتمند دیگری مانند کروم با درصد بیشتر و نیکل با درصد کمتر استفاده می کند. در واقع کروم و نیکل میل بالاتری برای ترکیب شدن با اکسیژن نسبت به آهن داشته و با از دست دادن الکترون های نا پایدار خود مانع از زنگ زدگی آهن می شوند. درصد های متنوعی از عناصر فلزی در گرید های مختلف مهره خروسکی استیل یافت می شود. پر کاربرد ترین گرید گرید 18-8 معروف به استیل 304 می باشد که در مهره خروسکی استیل بگیر بکار گرفته شده که دارای 18% کروم و 8% نیکل می باشد. این گرید از مهره خروسکی استیل توسط آهنربا جذب بسیار اندکی دارد و از این رو به بگیر شناخته می شود.
گرید دیگری از استیل که در تولید مهره خروسکی استیل بکار گرفته می شود گرید 316 می باشد که اغلب 18-10-2 می باشد که علاوه بر کروم و نیکل با درصد های 18 و 10 از دو درصد مولیبدنیوم نیز در آلیاژ خود استفاده می کند. این گرید از مهره خروسکی استیل را به گرید نگیر 316 نیز می شناسند که مقاومت بالاتری در برابر زنگ زدگی نسبت به گرید A2 دارد. هر دو گرید از مهره خروسکی استیل بصورت آستنیته تولید می شوند و به همین دلیل نیز به گرید های A2 , A4 نشاخته می شوند.
گرید های مختلف مهره خروسکی استیل از نظر مقاومت سایشی و مقاومت کششی اغلب در یک سطح بوده و تنسایل برابر 700 مگاپاسکال را دارند. گرید 316 از مهره خروسکی استیل دارای بالاترین مقاومت در برابر زنگ زدگی بوده و گرید 310 که به ندرت تولید می شود به گرید نسوز نیز شناخته می شود.

دیگر محصولات
مهره کاسه نمدی استیل نگیر A4
مهره کاسه نمدی استیل نگیر A4
مهره آهنی گالوانیزه سایز 10
مهره آهنی گالوانیزه سایز 10
مهره سر بسته آهنی گالوانیزه سایز M5
مهره سر بسته آهنی گالوانیزه سایز M5
بازگشت به انواع مهره
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved