نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
مهساد طب ما یاری دهنده ای برای یهبود سایه سلامتتان هستیم
دفعات بازدید : 65507
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 65507

نکاتی راجع به خرید اکسیزن سازها

نکاتی راجع به خرید اکسیزن سازها آیا شما نیازمند اکسیژن درمانی هستید و دنبال جایی برای خرید اکسیژن ساز در تهران، اصفهان، شیراز، مشهد ویا بقیه شهرهای ایران می­گردید؟

قبل از اینکه از خانه خارج شوید یا اینکه خرید اینترنتی انجام دهید، چند نکته اساسی است که شما باید رعایت کنید تا بهترین دستگاه را متناسب با وضعیت جسمانی خود انتخاب نمایید.

تعیین جریان

بسیاری از بیماران زمانی که برای خرید دستگاه اکسیزن ساز از منزل خارج می­شوند هیچ اطلاعی از میزان جریان مورد نیاز خود ندارند. جریان اکسیژن مورد نیاز بر حسب لیتر بر دقیقه میبایست توسط پزشک تجویز شود.

اگر شما به این مطلب توجه ای نکرده­اید این شانس برای شما موجود است که دستگاه ۵ لیتر بر دقیقه ای تهیه کرده باشید که بسیار در ایران رایج است و اکثر بیماران به راحتی می­توانند از آن استفاده نمایند.

دانستن نوع دستگاه

خیلی شفاف باید برای خود روشن کنید که آیا دستگاه خانگی مورد نیاز است یا دستگاه قابل حمل. شک دارید که کدام برای شما مناسب است؟ خب، قیمت می­تواند فاکتور مهمی در تصمیم­گیری شما باشد. توجه به این نکته بسیار مهم می­باشد که دستگاه های قابل حمل حداقل ۳ برابر دستگاه های خانگی قیمت دارند.

توجه به گارانتی دستگاه

شاید خیلی از ما ترجیح بدهیم تا از دستگاه چینی با قیمت کمتر نسبت به بقیه رقبا استفاده کنیم ولی باید این نکته را نیز در نظر بگیریم که این مدل دستگاه ها در داخل ایران هیچگونه خدماتی ندارند و شما در آینده برای سرویس و نگه داری دچار مشکل می­شوید. از طرفی دستگاه های اروپایی و آمریکایی نیز با توجه به شرایط کشور کمتر خدماتی برای آن ها درنظر گرفته می­شود ولی در حال حاضر شرکت اطلسین نماید شرکت Airsep در ایران می­باشد که خدمات آن را نیز برعهده دارد.

شرکت زیست تجهیز شریف نیز که تولید کننده داخلی این محصول می­باشد با ضمانت یکساله بی قید و شرط و خدمات ۵ ساله برای این محصول تلاش می­کند تا در هر نقطه از ایران به سرعت پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد
بررسی نحوه تحویل دستگاه اکسیژن ساز

مهمترین بخش در این قسمت این نکته است. لیستی که در زید برای شما قرار داده شده است یک چک لیست برای محتویات دستگاه در زمان تحویل می­باشد و همچنین نکاتی که باید زمان تحویل دستگاه رعایت کرد.

مراقب سوء استفاده باشید

با پیشرفت بازارهای دیجیتال و همچنین رقابت بالا در بازار احتمال سوء استفاده بسیار بالا می­رود.

زمانی که پزشک برای بیماراستفادهاز یک دستگاه با یکسری مشخصات کلی را تجویز می­کند و بیمار برای خرید به بازار رفته و افراد سودجو دستگاه دیگری که مورد نیاز بیمار نیست به جای دستگاه تجویز شده توسط پزشک در اختیار بیمار قرار می­دهند. ما در این قسمت نمی­خواهیم وارد بحث­های کلیدی در ارتباط با تقلب بعضی از فروشندگان تجهیزات پزشکی بشویم ولی اگر زمانی شما برای خرید اکسیژن ساز نیازمند مشاوره و تعیین دستگاه مورد نیاز و فروشنده قابل اطمینان بودید ما در خدمت شما هستیم.

و این را هم حتما به خاطر داشته باشید، زمانی که به قصد خرید دستگاه اکسیزن ساز منزل را ترک می­کنید حتما چک لیست بیان شده در بالا را همراه داشته باشید تا یک خرید اکسیژن ساز خوب را تجربه کنید.

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
جرثقیل سقفی | لنت ترمز
جرثقیل تک فاز | بالانسر فنری
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved