نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
ابزار بکسل مهرداد
دفعات بازدید : 3573
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 3573
سیم بکسل گالوانیزه حفاری و جرثقیل
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
0935-1818236
mehrdad.tools@gmail.com

سیم بکسل گالوانیزه حفاری و جرثقیل

(6X19 Galvanized wire rope)

سیم بکسل ها در بازار یا از جنس فولادی هستند که به صورت گالوانیزه، گریس کاری شده و یا تلفیقی عرضه می شوند یا از جنس استنلس استیل هستند که نیاز به آبکاری نداشته و ضد زنگ هستند. سیم بکسل گالوانیزه با ساختار های 6 استرندی اغلب بصورت 6X19 در صنعت حفاری و در اتصالات جرثقیل های برقی سیم بکسلی مورد استفاده قرار می گیرد.
سیم بکسل گالوانیزه می تواند گالوانیزه سرد با رنگ نقره ای براق و یا گالوانیزه گرم به رنگ نقره ای مات باشد هر چند سیم بکسل گالوانیزه سرد کاربری بسیار گسترده تری دارد. سیم بکسل گالوانیزه سرد و گرم هر دو با بکارگیری فلز زینک اما در دماهای مختلف و با ضخامت لایه سطحی مختلفی تولید می شوند. سیم بکسل آسانسوری، تاور کرین، جرثقیل و حفاری اغلب بصورت گالوانیزه سرد مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از انواع سیم بکسل مانند سیم های مهاری که در اتصال دکل ها، پل ها و سد ها مورد استفاده قرار می گیرند بصورت گالوانیزه گرم نیز مصرف می شوند.
سیم بکسل گالوانیزه حفاری و جرثقیل در سایز 8 میلیمتر الی 12 میلیمتر دارای حداکثر کاربری است. از نظر ساختار این سیم بکسل هم بصورت مغز کنفی و هم بصورت مغز فولادی قابل تولید می باشد. در اتصال جرثقیل های ماشینی البته از ساختار 6X37 سیم بکسل فولادی گالوانیزه استفاده می شود. آبکاری گالوانیزه یک مقاومت سطحی ابتدایی در برابر زنگ زدگی را برای سیم بکسل ها به دنبال دارد.

سیم بکسل گالوانیزه حفاری و جرثقیل
دیگر محصولات
سیم بکسل تاور کرین 19 رشته
سیم بکسل تاور کرین 19 رشته
سیم بکسل استنلس استیل ساختار 6X19
سیم بکسل استنلس استیل ساختار 6X19
سیم بکسل روکش دار 5 به 7
سیم بکسل روکش دار 5 به 7
بازگشت به سیم بکسل فولادی و استیل
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved