نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
ابزار بکسل مهرداد
دفعات بازدید : 3569
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 3569
سیم بکسل تاور کرین 19 رشته
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
0935-1818236
mehrdad.tools@gmail.com

سیم بکسل تاور کرین 19 رشته

(19X7 tower crane rope)

تاور کرین ها ماشین های لیفتینگ بار هستند که از یک جک هیدرولیک برای تغییر ارتفاع استفاده می کنند. سیم بکسل تاور کرین نه تنها می بایست قابلیت کششی بسیار بالایی داشته باشد بلکه باید در برابر تاب یا گردش بار که در ارتفاعات بلند می تواند گشتاور و پارگی سیم را به دنبال دارد مقاوم باشد. از این رو سیم بکسل تاور کرین را از نوع نتاب Non-rotating انتخاب می کنند. مبنای بافت و تولید سیم بکسل تاور ها بگونه ای است که هر یک از لایه ها در جهت مقابل لایه مجاور خود بافته می شود و این نوع بافت خاصیت ضد تاب را برای این سیم بکسل فراهم می کند.
سیم بکسل نتاب تاور کرین ها را یا با بافت 19 رشته بصورت 19X7 مورد استفاده قرار می دهند که از سایز 6 میلیمتر به بالا تولید می شود و یا بصورت 35 رشته با ساختار 35X7 که در واقع با قرار گیری یک لایه استرند بیشتر بر روی ساختار 19 رشته تولید شده است و در سایز های بالاتر تا 36 میلیمتر برای جرثقیل های بزرگتر مورد استفاده قرار می دهند.
سیم بکسل تاور کرین از آلیاژ های سخت فولادی تولید می شود بگونه ای که مقاومت کششی یا تنسایل بالایی از خود نشان داده و با بکارگیری عملیات سخت کاری حرارتی قابلیت های مکانیکی آن بهبود داده شده است. تنسایل سیم بکسل تاور در محدوده 1770 الی 2160 N/mm2 تغییر می کند که با بالا رفتن تنسایل سیم بکسل نتاب تاور کرین ترد تر شده است.
سیم بکسل تاور ها را بصورت گالوانیزه یا آبکاری شده گالوانیزه مورد استفاده قرار می دهند تا یک مقاومت نسبی در برابر تخریب ناشی از زنگ زدگی داشته باشد. به منظور افزایش مقاومت در برابر زنگ زدگی سیم بکسل تاور کرین از یک گریس با ویسکوزیته بالا بر روی مفتول های این سیم بکسل استفاده می شود.

سیم بکسل تاور کرین 19 رشته
دیگر محصولات
سیم بکسل گالوانیزه حفاری و جرثقیل
سیم بکسل گالوانیزه حفاری و جرثقیل
سیم بکسل استنلس استیل ساختار 6X19
سیم بکسل استنلس استیل ساختار 6X19
سیم بکسل روکش دار 5 به 7
سیم بکسل روکش دار 5 به 7
بازگشت به سیم بکسل فولادی و استیل
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved