نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
ابزار بکسل مهرداد
دفعات بازدید : 3566
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 3566
سیم بکسل استنلس استیل ساختار 6X19
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
0935-1818236
mehrdad.tools@gmail.com

سیم بکسل استنلس استیل ساختار 6X19

(Stainless steel rope 6X19)

سیم بکسل استیل دارای تنوع و کاربری محدودتری نسبت به سیم بکسل های فولادی است. در واقع سیم بکسل استنلس استیل دارای قابلیت های مکانیکی پایین تری از سیم بکسل های فولادی بوده و در کشش و سایش در برابر سیم بکسل های فولادی در رده پایین تری قرار می گیرد. این قابلیت مقاومت در برابر زنگ زدگی است که سیم بکسل های استنلس استیل را برای بسیاری از کاربری های صنعتی بالاخص در مواردی که با خورنده های محیطی از قبیل رطوبت، اسید های گوگرد دار و اسید های کلر دار ایداه آل ساخته است.
سیم بکسل استنلس استیل با دو ساختار 6X19 , 7X19 در صنعت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار عمومی 6X19 ا ز سیم بکسل استیل دارای یک مغزی به شکل سیم بکسل با ساختار 7X7 می باشد حال آنکه ساختار 7X19 در مغزی از یک استرند استیل استفاده می کند.
سیم بکسل استنلس استیل را در دو گرید بکار می گیرند که گرید 316 مقاومت بالاتری در برابر زنگ زدگی نسبت به گرید 304 دارد. شایان ذکر است که قابلیت های مکانیکی هر دو گرید از سیم بکسل استیل بگیر 304 و نگیر 316 کاملا یکسان بوده و اغلب هر دو آنها دارای تنسایل 1570 نیوتن بر میلیمتر مربع N/mm2 هستند.
سیم بکسل استنلس استیل از ترکیبات آلیاژی کروم نیکل و در مورد استیل نگیر Mo برای دستیابی به گرید استیل که مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی دارد استفاده می کند. این ترکیب دارای رنگ نقره ای مایل به زرد بوده، براق و بدون نیاز به آبکاری مورد استفاده قرار می گیرد. از سیم بکسل استنلس استیل علاوه بر کاربری های ساحلی در دکوراسیون نیز استفاده می شود که به سبب رنگ براق و طول عمر بالای آن در محیط های باغ و ویلا می باشد. سیم بکسل استنلس استیل از سایز های 0.4 میلیمتر به بالا تولید می گردد.

سیم بکسل استنلس استیل ساختار 6X19
دیگر محصولات
سیم بکسل گالوانیزه حفاری و جرثقیل
سیم بکسل گالوانیزه حفاری و جرثقیل
سیم بکسل روکش دار 5 به 7
سیم بکسل روکش دار 5 به 7
سیم بکسل تاور کرین 19 رشته
سیم بکسل تاور کرین 19 رشته
بازگشت به سیم بکسل فولادی و استیل
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved