نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
جرثقیل زنجیری کاتو لیفت استعلام قیمت، مشاوره و خرید انواع جرثقیل زنجیری سقفی کاتو KATO
دفعات بازدید : 7893
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 7893
جرثقیل برقی زنجیری 5 تن کاتو KATO
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55416424
55416424
katolift@gmail.com

جرثقیل برقی زنجیری 5 تن کاتو KATO

(kato 5 ton electric hoist)

از جرثقیل زنجیری برقی 5 تن کاتو KATO در لیفتینگ ماشین آلات و قطعات سنگین صنعتی در صنایع ماشین سازی و فولاد استفاده بسیاری می شود. این جرثقیل زنجیری با برق 3 فاز کار کرده و محصول کشور چین می باشد. جرثقیل برقی 5 تن کاتو اغلب بصورت 4 کاره همراه با یک کالسکه برای ایجاد حرکت افقی بر روی ریل های سقفی و یا ریل های دروازه ای مورد استفاده قرار می گیرد، هر چند که نمونه های دو کاره آن با یک قلاب سقفی و تنها با قابلیت لیفتینگ بار نیز در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند.
نمونه های تک سرعته از این جرثقیل برقی زنجیری 5 تن با یک الکتروموتور ساده و نمونه های دو سرعته آن مجهز به یک الکتروموتور دالاندر که دو سرعت و دور دورانی مختلف را در خروجی فراهم می کند به بازار عرضه می شوند. نمونه های جرثقیل سقفی 5 تن کاتو KATO بصورت تمام دو سرعته در واقع هم دارای قابلیت لیفتینگ و پایین آوردن بار در دو سرعت مختلف را دارند و هم ترولی آنها در دو سرعت متوسط و تند عمل می کند که برای کارگاه ها و کارخانه های بزرگ سرعت مونتاژ را افزایش می دهد.
جرثقیل برقی زنجیری 5 تن کاتو KATO از یک زنجیر فولادی در سایز 12 ملیمیمتر استفاده کرده که در طول 6 متر بصورت اتصال کارخانه ای عرضه شده و قابلیت افزایش طول را نیز دارد. این زنجیر از گرید G80 فولادی تولید شده و طی عملیات سخت کاری حرارتی قابلیت های تنسایل و سختی سطحی آن افزایش پیدا کرده اند. جرثقیل برقی 5 تن زنجیری کاتو چین با 18 ماه ضمانت و 15 سال خدمات پس از فروش قابل عرضه می باشد.

جرثقیل برقی زنجیری 5 تن کاتو KATO

مزایا و طول عمر جرثقیل 5 تن زنجیری کاتو

جرثقیل های برقی بر اثر عملکرد تحت بار گذاری های شدید اغلب دچار ساییدگی در قسمت دنده و دنده اسپراکت می شوند. از این منظور دنده های داخلی جرثقیل برقی زنجیری 5 تن کاتو KATO دارای یک روکش از جنس فلز کروم Cr می باشند که سبب افزایش قابلیت های سایشی آنها بر اثر بار گذاری شدید می شود. این فرایند هم به لحاظ اجرا و هم در مصرف کروم بعنوان یک فلز گران قیمت سبب افزایش هزینه های تولید این جرثقیل برقی چینی می شود اما در افزایش طول عمر کاری قطعات داخلی بلوک جرثقیل زنجیری 5 تن کاتو تاثیر قابل توجهی داشته است.

از دیگر دلایل آسیب به جرثقیل های برقی نداشتن یک کانکتور با کیفیت در اتصال جرثقیل با منبع تغذیه برق می باشد. در حالی که کانکتور های اغلب جرثقیل های چینی ارزان قیمت و بی کیفیت هستند کانکتور جرثقیل برقی زنجیری 5 تن کاتو از برند اشنایدر آلمان انتخاب شده است که طول عمر کاری مفید موتور الکتریکی را تضمین می کند.

فاکتور های کیفی جرثقیل برقی کاتو محدود به این دو مورد نبوده و داشتن دکمه قطع اضطراری بر روی دسته کنترل که سبب قطع کامل انرژی برق در موارد ضروری می شود از دیگر فاکتور های ایمنی این دستگاه لیفتینگ بار محسوب می شود. همچنین این جرثقیل برقی زنجیری مجهز به یک کیت کنترل و حسگر می باشد که در صورت عدم اتصال درست سیم ها در راه اندازی جرثقیل مانع از حرکت و آسیب به دنده های آن می شود. بازرگانی کاتو لیفت ارائه دهنده تناژ مختلف از جرثقیل برقی زنجیر کاتو و کلیه قطعات اصلی و خدمات پس از فروش این محصول با کیفیت چینی می باشد.

دیگر محصولات
جرثقیل برقی زنجیری 10 تن 3 فاز کاتو
جرثقیل برقی زنجیری 10 تن 3 فاز کاتو
جرثقیل برقی تک فاز 5 تن کاتو چین
جرثقیل برقی تک فاز 5 تن کاتو چین
جرثقیل زنجیری برقی 1 تن کاتو
جرثقیل زنجیری برقی 1 تن کاتو
جرثقیل برقی زنجیری 1 تن تک فاز
جرثقیل برقی زنجیری 1 تن تک فاز
جرثقیل برقی زنجیری 2 تن دو سرعته کاتو KATO
جرثقیل برقی زنجیری 2 تن دو سرعته کاتو KATO
جرثقیل برقی 3 تن تک فاز زنجیری کاتو
جرثقیل برقی 3 تن تک فاز زنجیری کاتو
جرثقیل زنجیری برقی 3 تن کاتو KATO
جرثقیل زنجیری برقی 3 تن کاتو KATO
جرثقیل برقی زنجیری تک فاز 2 تن کاتو
جرثقیل برقی زنجیری تک فاز 2 تن کاتو
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved