نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
جرثقیل زنجیری کاتو لیفت استعلام قیمت، مشاوره و خرید انواع جرثقیل زنجیری سقفی کاتو KATO
دفعات بازدید : 8179
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 8179
جرثقیل برقی زنجیری 10 تن 3 فاز کاتو
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55416424
55416424
katolift@gmail.com

جرثقیل برقی زنجیری 10 تن 3 فاز کاتو

(kato 10 ton hoist)

جرثقیل زنجیری برقی 10 تن کاتو KATO اغلب حداکثر ظرفیت از این برند چینی است که توسط گروه ویکی لیفت در ایران وارد می شود. البته تولیدات جرثقیل زنجیری برند کاتو در توان ها و ظرفیت های بالاتر تا 20 تن نیز ادامه دارد اما در اغلب کاربری های صنعتی از جرثقیل های زنجیری تا توان 10 تن و برای لیفتینگ در توان های بالاتر از جرثقیل های سیم بکسلی استفاده می شود.
این جرثقیل برقی 10 تن زنجیری با برق 3 فاز کار کرده و از یک موتور الکتریکی قدرتمند که در نوع دو سرعته از دو سیم پیچ استفاده می کند تشکیل می شود. دسته کنترل بسیار کامل با آپشن های بسیار برای کنترال لیفتینگ عمودی بار هم در حالت تک سرعته و هم در حالت دو سرعته برای این جرثقیل سقفی طراحی شده است. نمونه های 4 کاره از جرثقیل 10 تن برقی از نوع زنجیری کاتو دارای یک کالسکه در توان وزنی 10 تن برای حرکت افقی بار بر روی ریل می باشند. ترولی این جرثقیل زنجیری هم بصورت تک سرعته و هم بصورت دو سرعته در سرعت بالا طراحی شده که در صورت دو سرعته بودن ترولی آن را جرثقیل زنجیری دو سرعته تمام اتوماتیک می نامند. بازرگانی کاتو لیفت وارد کننده جرثقیل برقی زنجیری با برند کاتو در ظرفیت های ورنی 1 الی 10 تن بصورت تک فاز و سه فاز می باشد.

جرثقیل برقی زنجیری 10 تن 3 فاز کاتو

مشخصات لیفتینگ بار با جرثقیل برقی زنجیری 10 تن کاتو KATO

جرثقیل برقی از نوع زنجیری کاتو KATO در توان 10 تن تنها بصورت 3 فاز با برق صنعتی تولید شده و نمونه های تک فاز آن تنها تا تناژ 5 تن موجود می بانشد. در انتخاب جرثقیل برقی زنجیری 10 تن چهار انتخاب پیش روی شماست که شامل نمونه های دو کاره تک سرعته، دو کاره دو سرعته، 4 کاره تک سرعته و 4 کاره دو سرعته می باشد. البته با توجه به اینکه ترولی یا کالسکه این جرثقیل زنجیری نیز دارای دو نوع مختلف تک سرعته و دو سرعته می باشد در واقع 6 انتخاب را برای کاربران فراهم می آورد.

جرثقیل برقی زنجیری 10 تن کاتو با زنجیر فولادی خشکه که درصد بالایی کربن داشته و یک عملیات سخت کاری حرارتی را برای داشتن تنسایل بالاتر طی کرده است مورد استفاده قرار می گیرد. این زنجیر که به زنجیر بار جرثقیل نیز شناخته می شود دارای طول 6 متر بصورت کارخانه ای بوده و قابلیت ارتقای طول را نیز دارد. از فسفاته سطحی برای ایجاد پوشش مقاوم رطوبت بر روی زنجیر این جرثقیل 10 تن برقی برند کاتو استفاده شده است.

دنده و دنده اسپراکت داخلی بلوک این جرثقیل زنجیری کاتو KATO با آبکاری کروم پوشانیده شده اند تا هم در برابر زنگ زدگی در محیط های مرطوب مقاومت بهتری داشته باشند و هم مقاومت سایشی بهتری داشته و در مدت طولانی تر در برابر استحلاک تحت تنش های سایشی عمل کنند. این جرثقیل برقی زنجیری از یک سیستم حسگر برای تشخیص اتصال صحیح الکتریسیته استفاده می کند که مانع از ورود برق به جرثقیل در صورت عدم سیم کشی درست شده و از شکستن دنده های جرثقیل جلوگیری می کند.

کنتاکتور اتصالی بر روی این جرثقیل برقی زنجیری چینی کاتو با برند اشنایدر آلمان بوده که آسیب به مواور الکتریکی را در آن به حداقل می رساند. دکمه قطع اورژانسی برق تعبیه شده بر روی دسته کنترل این جرثقیل برقی زنجیری امکان قطع کامل الکتریسیته را در صورت بروز مشکل توسط اپراتور مهیا می کند.

دیگر محصولات
جرثقیل برقی 3 تن تک فاز زنجیری کاتو
جرثقیل برقی 3 تن تک فاز زنجیری کاتو
جرثقیل زنجیری برقی 3 تن کاتو KATO
جرثقیل زنجیری برقی 3 تن کاتو KATO
جرثقیل برقی زنجیری 1 تن تک فاز
جرثقیل برقی زنجیری 1 تن تک فاز
جرثقیل برقی تک فاز 5 تن کاتو چین
جرثقیل برقی تک فاز 5 تن کاتو چین
جرثقیل زنجیری برقی 1 تن کاتو
جرثقیل زنجیری برقی 1 تن کاتو
جرثقیل برقی زنجیری تک فاز 2 تن کاتو
جرثقیل برقی زنجیری تک فاز 2 تن کاتو
جرثقیل برقی زنجیری 5 تن کاتو KATO
جرثقیل برقی زنجیری 5 تن کاتو KATO
جرثقیل برقی زنجیری 2 تن دو سرعته کاتو KATO
جرثقیل برقی زنجیری 2 تن دو سرعته کاتو KATO
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved