نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
جرثقیل زنجیری کاتو لیفت استعلام قیمت، مشاوره و خرید انواع جرثقیل زنجیری سقفی کاتو KATO
دفعات بازدید : 11761
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 11761
جرثقیل برقی زنجیری 2 تن دو سرعته کاتو KATO
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55416424
55416424
katolift@gmail.com

جرثقیل برقی زنجیری 2 تن دو سرعته کاتو KATO

(KATO dual speed hoist)

جرثقیل برقی زنجیری 2 تن کاتو KATO محصول کشور چین می باشد که مطابق با بالاترین استاندارد های جهانی تولید شده و در 28 کشور دنیا در حال استفاده می باشد. جرثقیل زنجیری کاتو 2 تن بصورت دو سرعته از یک الکتروموتور دالاندر با دو سرعت مختلف در اتصال استفاده می کند که قابلیت عملکرد در سرعت متوسط مانند جرثقیل های تک سرعته و در سرعت بسیار کند را دارد. کاربری جرثقیل زنجیری 2 سرعته در کاربری های نصب، مونتاژ و یا تعمیر قطعات و ماشین آلات صنعتی یعنی جایی است که نیاز به قرار دادن قطعه در موقعیت مکانی بسیار دقیق باشد.
بازرگانی کاتو لیفت ارائه دهنده مشاوره رایگان خرید، نصب، تعمیر و سرویس و خدمات پس از فروش جرثقیل برقی زنجیری کاتو KATO در تناژ مختلف و نماینده انحصاری این برند چینی است.
جرثقیل زنجیری برقی کاتو دو سرعته بصورت دو سرعته ساده و تمام عرضه می شود که نمونه های دو سرعته تمام علاوه بر داشتن سرعت کند در پایین آوردن بار دارای یک سرعت فوق تند نیز بر روی ترولی و جهت حرکت افقی سریعتر بار بر روی ریل ها هستند.
جرثقیل برقی زنجیری 2 تن کاتو چین بصورت نو و استوک قابل عرضه بوده و دارای 18 ماه ضمانت پس از فروش و 15 سال خدمات می باشد.

جرثقیل برقی زنجیری 2 تن دو سرعته کاتو KATO

مزایای استفاده از جرثقیل برقی زنجیری 2 سرعته کاتو

جرثقیل های زنجیری در کل نسبت به جرثقیل های سیم بکسلی به سبب مقاومت سایشی بالاتر زنجیر نیاز به حفظ و نگهداری محدودتری دارند و طول عمر بالاتری نیز دارند. جرثقیل برقی زنجیری 2 تن و دو سرعته کاتو KATO چین از آلیاژ هایی با سختی سطحی بسیار بالا و دنده های دارای روکش کروم به منظور افزایش مقاومت سایشی استفاده کرده و تحت تنش های شدید و بارگذاری های سنگین نیز مقاومت مناسبی از خود نشان می دهد.

در اتصال جرثقیل زنجیری برقی کاتو از زنجیر فولادی خشکه در سایز 10 میلیمتر استفاده شده است که تنسایل مقاومت کششی بسیار بالایی داشته و امنیت بار و اپراتور را بصورت همزمان تامین می کند. گیربکس اسن جرثقیل 2 تن دو سرعته در روغن کار می کند که نقش یک کم کننده صدا را برای آن ایفا کرده و از این رو آلودگی صوتی ایجاد شده توسط این جرثقیل برقی به حداقل رسیده است. جرثقیل زنجیری 2 تن دو سرعته کاتو KATO برای اتصال به منبع تغذیه برق از یک کنتاکتور بسیار قدرتمند و محصول کشور آلمان با برند اشنایدر استفاده می کند که با تنظیم شدت جریان به بهبود عملکرد و افزایش طول عمر جرثقیل کمک می کند.

کلیه قطعات اصلی جهت تعویض در صورت بروز مشکل و یا فرسایش جرثقیل برقی زنجیری کاتو در مدت زمان بالا موجود بوده و سرویس کامل آن در مجموعه کاتو لیفت صورت می پذیرد. این جرثقیل برقی زنجیری بصورت کارخانه ای از یک زنجیر بار فولادی 6 متری استفاده می کند که امکان ارتقای ارفاع لیفتینگ برای آن وجود دارد. استفاده از تمامی موارد امنیتی در تولید این جرثقیل برقی 2 تن دو سرعته سبب شده است تا این محصول دارای استاندارد کیفی اتحادیه اروپا بوده و در کشور های مختلفی در دنیا بکار گرفته شود.

دیگر محصولات
جرثقیل برقی 3 تن تک فاز زنجیری کاتو
جرثقیل برقی 3 تن تک فاز زنجیری کاتو
جرثقیل زنجیری برقی 3 تن کاتو KATO
جرثقیل زنجیری برقی 3 تن کاتو KATO
جرثقیل برقی تک فاز 5 تن کاتو چین
جرثقیل برقی تک فاز 5 تن کاتو چین
جرثقیل برقی زنجیری 1 تن تک فاز
جرثقیل برقی زنجیری 1 تن تک فاز
جرثقیل برقی زنجیری تک فاز 2 تن کاتو
جرثقیل برقی زنجیری تک فاز 2 تن کاتو
جرثقیل زنجیری برقی 1 تن کاتو
جرثقیل زنجیری برقی 1 تن کاتو
جرثقیل برقی زنجیری 5 تن کاتو KATO
جرثقیل برقی زنجیری 5 تن کاتو KATO
جرثقیل برقی زنجیری 10 تن 3 فاز کاتو
جرثقیل برقی زنجیری 10 تن 3 فاز کاتو
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved