نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
تجهیزات صنعتی کاریز "کاریز" نامی ماندگار در صنعت ایران.
دفعات بازدید : 15154
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 15154
پولیفت زنجیری دستی
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55400161
kariz_ie
info@karizie.com

پولیفت زنجیری دستی

(Lever Block)

واردات و توزیع پولیف های زنجیری ساخت کشورهای ژاپن، آلمان، کره و چین در تجهیزات صنعتی کاریز.

فروش پولیفت زنجیری
فروش پولیفت دستی
فروش پولیفت 800 کیلو
فروش پولیفت 1.6 تن
فروش پولیفت 3.2 تن
فروش پولیفت 6.3 تن

پولیفت ها وسیله ای می باشند جهت کشیدن بار روی سطح و بلند کردن آن در زاویه های مختلف طراحی شده است. نیروی حاصل برای این عملیات از طریق نیروی دست ایجاد می شود و از طریق دسته تعبیه شده بر روی پولیف به زنجیر فولادی که نیروی کششی توسط آن به بار منتقل میگردد، موجب جابجایی بار می گردد. پولیفت ها در تناژهای رایج به صورت 0.8 تن - 1.6 تن – 3.2 تن – 6.3 تن موجود می باشند.

در پولیفت ها از زنجیر های فولادی با گرید G80 فولاد استفاده می گردد که دارای درصد بالایی کربن بوده و سختی سطحی و سایشی بالایی دارند. از این رو طول عمر کاری پولیفت زنجیری بالاتر از طول عمر پولیفت های سیم بکسلی می باشد. در تولید زنجیر اتصال پولیفت که دارای تنسایل حداقلی 550 N/mm2 است از عملیات سخت کاری حرارتی استفاده می شود تا کشش و امنیت بالایی را در اتصال فراهم آورد.


مقاله ای در مورد پولیفت های دستی
مقدمه:
صنعت لیفتینگ در طول سال ها شاهد پیشرفت های قابل توجهی بوده است ، با ابزارها و تجهیزات مختلف برای افزایش کارایی و ایمنی توسعه یافته است. در میان این نوآوری ها ، پولیفت به عنوان یک بازی تغییر دهنده برجسته است. این مقاله تاریخچه ، طراحی ، کاربردهای ، مزایا و تأثیر پولیفت را بر صنعت بلند کردن بررسی می کند.

1. پیشینه تاریخی:
مفهوم استفاده از اهرم برای بلند کردن به دوران باستان برمی گردد. با این حال ، تا قرن نوزدهم بود که پولیفت های مدرن شروع به ظهور کردند. طرح های اولیه ساده و فاقد پیچیدگی بودند. با گذشت زمان ، مهندسان این دستگاه ها را برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد صنایع مانند ساخت و ساز ، تولید و تدارکات تصفیه کردند.

2. طراحی و قطعات:
یک پولیفت شامل چندین جزء کلیدی است که با هم کار می کنند تا عملیات بلند کردن را تسهیل کنند. قطعات اصلی شامل یک زنجیر بار یا طناب سیم ، مکانیسم اهرم دستی ، چرخ دنده یا قرقره برای مزیت مکانیکی و قلاب یا پیوست برای ایمن سازی بار است. این اجزای با دقت طراحی شده اند تا دوام ، قابلیت اطمینان و سهولت استفاده را تضمین کنند.

3. برنامه های کاربردی:
پولیفت به دلیل قابلیت انعطاف پذیری و سازگاری ، کاربردهای گست

پولیفت زنجیری دستی
دیگر محصولات
بازگشت به جرثقیل و ادوات لیفتینگ بار
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
سیم بکسل گوستاولف آلمان
نانوتجارت سیم بکسل گوستاولف آلمان
خرید جرثقیل سقفی
نانوتجارت جرثقیل سقفی
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved