نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
تجهیزات صنعتی کاریز "کاریز" نامی ماندگار در صنعت ایران.
دفعات بازدید : 15434
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 15434
ورق گیر عمودی و افقی
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55400161
kariz_ie
info@karizie.com

ورق گیر عمودی و افقی

(Plate Clamp)

واردات و توزیع انواع ورق گیر های عمودی و افقی در تجهیزات صنعتی کاریز.

فروش ورق گیر فولادی
فروش ورق گیر عمودی
فروش ورق گیر افقی
فروش عمود گیر
فروش بغل گیر

ورق گیرها ابزاری می باشند جهت بلند کردن و جابجایی هرچه ایمن تر صفحات فلزی. این ورق گیرها متشکل از یک بدنه فولادی سخت کاری شده که شامل یک فک قدرتمند جهت ایجاد گیرداری در ورق می باشد.
ورق گیر ها عمدتا به دو صورت ورق گیر عمودی عمود گیر و ورق گیر افقی بغل گیر بکار گرفته می شوند. ورق گیرهای افقی جهت جلوگیری از ایجاد لنگر به صورت جفت مورد استفاده قرار میگیرند.
عمده ظرفیت های مورد استفاده ورق گیرها به صورت 1 – 2 – 3 – 5 تن می باشد.

یک مقاله درخصوص ورق گیرها بخوانیم...
در حوزه عملیات صنعتی ، کارایی و ایمنی از همه مهم تر است. برای دستیابی به این اهداف ، استفاده از ابزارهای قابل اعتماد و همه کاره که می توانند در برابر خواسته های وظایف سنگین مقاومت کنند ، ضروری است. یکی از این ابزارها که بارها و بارها ارزش خود را ثابت کرده است گیره صفحه فلزی است. هدف این مقاله بررسی جنبه های مختلف گیره های صفحه فلزی ، از جمله طراحی ، عملکرد ، کاربردهای و مزایای آنها است.

طراحی و عملکرد:
گیره های صفحه فلزی با دقت طراحی شده اند تا عملکرد مطلوب در بلند کردن و حمل صفحات فلزی سنگین را تضمین کنند. این گیره ها معمولا از یک بدنه قوی ساخته شده از فولاد با کیفیت بالا یا مواد آلیاژی تشکیل شده اند که دوام و مقاومت در برابر فرسایش را تضمین می کند. این طرح شامل مجموعه ای از فک ها است که به طور ایمن صفحه فلزی را می گیرد و از لغزش در طول عملیات بلند کردن جلوگیری می کند.

فک های یک گیره صفحه فلزی مجهز به دندان های دندانه دار یا پد های چسبنده هستند که کشش بیشتری را در سطح صفحه فراهم می کنند. این ویژگی چسبندگی محکم را تضمین می کند در حالی که آسیب به مواد برداشته شده را به حداقل می رساند. علاوه بر این ، اکثر گیره ها مجهز به مکانیسم قفل هستند که نگه داشتن ایمن صفحه را تا زمانی که به صورت دستی آزاد شود ، حفظ می کند.

برنامه های کاربردی:
گیره های صفحه فلزی به دلیل انعطاف پذیری در دست زدن به انواع مختلف صفحات ، در صنایع مختلف کاربرد گسترده ای دارند. این گیره ها معمولا در کارخانه های تولید فولاد ، کارخانه های کشتی سازی ، سایت های ساختمانی ، انبارها و امکانات تولیدی که در آن صفحات ف

ورق گیر عمودی و افقی
دیگر محصولات
بشکه گیر زنجیری
بشکه گیر زنجیری
شگل فولادی یو U و شگل نعل اسبی
شگل فولادی یو U و شگل نعل اسبی
بازگشت به متعلقات سیم بکسل و لیفتینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
سیم بکسل گوستاولف آلمان
نانوتجارت سیم بکسل گوستاولف آلمان
خرید جرثقیل سقفی
نانوتجارت جرثقیل سقفی
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved