نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
دراکو بکسل
دفعات بازدید : 77329
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 77329
مهارکش فولادی یکسر حلقه یک سر قلاب
,,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55409906
021 55409851 - 55422650
vahid.vm323@gmail.com

مهارکش فولادی یکسر حلقه یک سر قلاب

(double hook turn buckle)

مهارکس فولادی در صنایع سنگین و در اتصالات زنجیر و سیم بکسل بکار گرفته می شود. مهارکش فولادی دارای یک بدنه فولادی تولید شده به روش فورج گرم می باشد. بدنه مهارکش در دو شکل ساده یا تخت و به شکل لوله ای تولید می شود که شکل تخت آن با کاربری صنعتی بیشتر در گرید های فولادی و چدنی و شکل لوله ای آن اغلب در گرید های استنلس استیل مورد استفاده قرار می گیرد.
مهارکش ها در دو سر در قسمت اتصال به بدنه از دو عدد پیچ استفاده می کنند که گرداندن بدنه مهارکش سبب بسته شدن هر دو پیچ و گرداندن در جهت مخالف سبب باز شدن هر دو پیچ و کاهش تنش اتصال می گردد. دو سر پیچ مهارکش دارای اتصالاتی در شکل های مختلف می باشد. حلقه، قلاب و سوکت سه شکل مختلف دو سر مهارکش می باشند که هم بصورت یکسان و هم بصورت ترکیبی قابل استفاده هستند. مهارکش فولادی دو سر قلاب و نمونه های یکسر قلاب یک سر حلقه از پر کاربرد ترین نوع مهارکش ها در صمنایع محسوب می شوند.
مهارکش های فولادی نسبت به نمونه های چدنی دارای قابلیت کششی، چکش خواری و عملکرد بهتر در شرایط محیطی سرد هستند. مهار کش های استنلس استیل نسبت به موارد فولادی و چدنی دارای مقاومت محیطی بالاتر در برابر زنگ زدگی بوده و در دو گرید A2 , A4 ـولید می شوند که هر دو گرید نیز قیمت بالاتری نسبت به مهارکش های فولادی و چدنی دارند.
مهارکش ها هم بصورت سایزی و اغلب اینچی و هم بصورت تناژ دار در بازار یافت می شوند. نوع دنده بکار گرفته شده بر روی پیچ اتصال مهار کش یا از نوع دنده درشت در حالت طبیعی و یا از نوع دنده کبریتی با قابلیت کششی بسیار بالاتر می باشد. بازرگانی دراکو بکسل وارد کننده اشکال مختلف مهارکش فولادی و استیل در ایران است.

مهارکش فولادی یکسر حلقه یک سر قلاب
دیگر محصولات
شگل نعلی فولادی پیچی
شگل نعلی فولادی پیچی
قلاب دینام فولادی گالوانیزه
قلاب دینام فولادی گالوانیزه
رابط زنجیر فولادی سایز 6 الی 22 میلیمتر
رابط زنجیر فولادی سایز 6 الی 22 میلیمتر
بازگشت به اتصالات زنجیر و سیم بکسل
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
سیم بکسل آسانسوری
نانوتجارت سیم بکسل آسانسوری
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved