نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
دراکو بکسل
دفعات بازدید : 77077
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 77077
شگل نعلی فولادی پیچی
,,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55409906
021 55409851 - 55422650
vahid.vm323@gmail.com

شگل نعلی فولادی پیچی

(g80 u shackle)

شگل ها از کاربردی ترین اتصالات لیفتینگ هستند که در شکل های مختلف با تناژ مختلف در اتصالات اسلینگ های زنجیری و سیم بکسلی مورد استفاده قرار می گیرند. شگل نعلی شکل و شگل یو دو مورد از پر کاربرد ترین نوع شگل ها محسوب می شوند. شگل نعلی شکل از یک بدنه قوس دار و منحنی به شکل نعل اسب تکشیل شده است که به روش فورج گرم تولید شده و دارای یک دهانه باز است. دهانه شگل نعلی با بکارگیری روش های مختلفی بسته می شود. استفاده از یک پین و خار در طرف دیگر، استفاده از یک پیچ رزوه شده به شکل پیچ که در داخل بخش نعلی شکل رزوه شده به شکل مهره بسته می شود و استفاده از مهره در سمت دیگر سه روش بستن اتصال شکل نعلی شکل محسوب می شوند.
شگل نعلی اغلب با سایز های اینچی کالیبره می شود اما قابلیت سفارش بر حسب تناژ نیز برای این اتصال صنعتی وجود دارد. شگل نعلی در گرید های استنلس استیل نیز هم در گرید 304 بگیر و هم در گرید 316 نگیر تولید می شود که در سایز های بزرگتر بعنوان اتصال سیم بکسل و زنجیر استیل و در سایز های مینیاتوری بعنوان اکسسوری مورد استفاده قرار می گیرد.
یکی از کاربردی ترین گرید های فولاد در تولید شگل نعلی گرید G80 می باشد که دارای درصد کربن متوسط بوده و قابلیت های سایشی و کششی آن طی یک عملیات حرارتی افزایش پیدا کرده اند. برند های مختلفی در دنیا به تولید شگل نعلی شکل مبادرت دارند که اغلب برند های موجود در ایران نیز برند های چینی هستند. با این وجود از برند کروزبی Crosby آمریکا و گرین پین Green Pin هلند بعنوان دو مورد از شناخته شده ترین برند های تولید کننده شگل نعلی در دنیا می توان نام برد.

شگل نعلی فولادی پیچی
دیگر محصولات
قلاب دینام فولادی گالوانیزه
قلاب دینام فولادی گالوانیزه
مهارکش فولادی یکسر حلقه یک سر قلاب
مهارکش فولادی یکسر حلقه یک سر قلاب
رابط زنجیر فولادی سایز 6 الی 22 میلیمتر
رابط زنجیر فولادی سایز 6 الی 22 میلیمتر
بازگشت به اتصالات زنجیر و سیم بکسل
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
سیم بکسل آسانسوری
نانوتجارت سیم بکسل آسانسوری
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved