نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
دراکو بکسل
دفعات بازدید : 76057
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 76057
زنجیر خشکه سایز 6 الی 24 میلیمتر
,,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55409906
021 55409851 - 55422650
vahid.vm323@gmail.com

زنجیر خشکه سایز 6 الی 24 میلیمتر

(G80 chain 24 mm)

زنجیر خشکه در واقع یکی از گرید های فولادی می باشد که در لیفتینگ بار مورد استفاده قرار می گیرد. زنجیر خشکه با درصد متوسطی کربن تولید می شود و از فرایند حرارتی سخت کاری به منظور یک دست نمودن بلور های فولاد استفاده شده و طی فرایند سرمایش و گرمایش در چند مرحله دو فاکتور مکانیکی تنسایل و سختی سطحی در آن بالا می رود.
زنجیر خشکه را به گرید G80 می شناسند که کاربری اصلی آن در حمل بار با جرثیل های سقفی و یا بصورت اسلینگ زنجیری می باشد. سایز های متنوعی از زنجیر خشکه در لیفتینگ بار استفاده می شود که از سایز 6 میلیمتر اغلب تا 16 میلیمتر می باشد. پر کاربردترین سایز های زنجیر فولادی خشکه سایز های 8 و 10 میلیمتر می باشد که بر روی جرثقیل های سقفی زنجیری مورد استفاده قرار می گیرد.
با توجه به استفاده از گرید های فولادی در تولید زنجیر خشکه این ساختار بدون پوشش سطحی در تماس با آب، رطوبت و باران های اسیدی بسیار آسیب پذیر بوده و به سرعت دچار زنگ زدگی می شود. از این رو از روش های مختلفی برای پوشش دادن زنجیر خشکه استفاده می شود. روش آبکاری گالوانیزه، استفاده از رنگ های کوره ای و فرایند فسفاته سازی سطحی از معمول ترین این روش ها می باشد.
زنجیر خشکه در اتصالات اسلینگ های زنجیری همراه با اتصالات متنوعی از جمله قلاب و قلاب دانه گیر زنجیر، شگل، حلقه اسلینگ و رابط زنجیر مورد استفاده قرار می گیرد. از زنجیر خشکه در تولید ادوات دیگر لیفتینگ بار از جمله بشکه گیر ها نیز استفاده می شود.

زنجیر خشکه سایز 6 الی 24 میلیمتر
دیگر محصولات
زنجیر فولادی کروزبی Crosby
زنجیر فولادی کروزبی Crosby
زنجیر الواتور دانه بلند
زنجیر الواتور دانه بلند
زنجیر لنگر وینچ کشتی
زنجیر لنگر وینچ کشتی
بازگشت به زنجیر فولادی و استیل بار برداری
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
سیم بکسل آسانسوری
نانوتجارت سیم بکسل آسانسوری
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved