نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
دراکو بکسل
دفعات بازدید : 77301
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 77301
جرثقیل دستی زنجیری 1 الی 25 تن
,,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55409906
021 55409851 - 55422650
vahid.vm323@gmail.com

جرثقیل دستی زنجیری 1 الی 25 تن

(25 ton chain block)

جرثقیل دستی در اغلب کاربری های صنعتی بصورت زنجیری مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع بر خلاف جرثقیل های برقی که از نیروی محرکه الکتریکی استفاده می کنند لیفتینگ با جرثقیل دستی با گردش یک زنجیر بصورت دستی صورت می پذیرد و از این رو انتخابی بسیار مناسب برای لیفتینگ در مناطقی است که دسترسی به الکتریسیته وجود ندارد. جرثقیل دستی از یک بلوک تشکیل شده است که در داخل آن یک شافت مرکزی، بوش و بلبرینگ و چند عدد دنده و دنده اسپراکت بصورت درگیر با هم عمل کرده تا حرکت زنجیر دستی در طول زیاد با انرژی کم را به حرکت بر روی زنجیر فولادی بار به میزان کم اما با قابلیت کششی بالا منتقل می کنند.
جرثقیل دستی زنجیری در ایران با برند های مختلف از جمله برند هایچینی، ژاپنی و آلمانی قابل عرضه است. یکی از بزرگترین تولید کنندگان جرثقیل دستی در دنیا برند ژاپنی VITAL می باشد که به تولید این محصول از 1 الی 25 تن مبادرت دارد.
البته اغلب نمونه های جرثقیل دستی زنجیری ویتال در ایران نمونه های طرح و تولید شده چین هستند. برند های چینی تولید کننده جرثقیل دستی مانند برند TOYO, ABLE, TXK نیز در بازار ایران یافت می شود که با توجه به نیاز به رقابت با برند های معتبر در اغلب موارد محصولاتی با مرغوبیت بالاتر از نمونه های طرح ارائه می دهند. یکی دیگر از برند های ژاپنی تولید کننده جرثقیل سقفی از نوع دستی زنجیری برند الفانت Elephant می باشد که اصالت محصولات موجود در بازار در صورت یافتن آن قابل تایید بوده و این برند محصولات کپی و طرح در بازار ندارد. از برند های اروپایی تولید کننده جرثقیل دستی زنجیری می توان به برند کارل اشتال Carl Stahl آلمان اشاره نمود.
جرثقیل های دستی اغلب همراه با یک قلاب سقفی یعنی بصورت دو کاره با قابلیت لیفتینگ عمودی بار عرضه می شوند. با این وجود نمونه های 4 کاره آنها نیز همراه با یک کالسکه یا ترولی سقفی می توان در بازار یافت. از برند های شناخته شده تولید کننده ترولی جرثقیل دستی می توان به برند ویتال VITAl ژاپن اشاره نمود. بازرگانی دراکو بکسل وارد کننده و عرضه کننده جرثقیل های دستی زنجیری از 1 الی 25 تن در ایران می باشد
جرثقیل دستی زنجیری 1 الی 25 تن : لینک سایت

جرثقیل دستی زنجیری 1 الی 25 تن
دیگر محصولات
پولیفت زنجیری 800 کیلویی طرح ویتال
پولیفت زنجیری 800 کیلویی طرح ویتال
تیفور کارل اشتال آلمان
تیفور کارل اشتال آلمان
بازگشت به جرثقیل و ادوات لیفتینگ بار
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
سیم بکسل آسانسوری
نانوتجارت سیم بکسل آسانسوری
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved