نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
لوازم یدکی توربین و گیربکس دانا اسپایسر واردات و تامین لوازم اصلی دانا اسپایسر در کوتاهترین زمان
دفعات بازدید : 3963
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 3963

لوازم گیربکس ریچ استاکر دانا اسپایسر

گروه صنعتی راهساز مارکت وارد کننده کلیه گیربکس های صنعتی ریچ استاکر ها و عرضه کلیه لوازم یدکی گیربکس ریچ استاکر با برند دانا اسپایسر آمریکا در ایران است. عرضه کلیه لوازم جانبی و تعمیرات انواع گیربکس دانا اسپایسر در ایران برای کلیه دستگاه های ریچ استاکر صورت می پذیرد. لوازم و قطعات یدکی گیربکس ریچ استاکر شامل انواعد پوسته گیربکس، شافت و دنده های گیربکس ریچ استاکر، انواع بلبرینگ و رولبرینگ های شافت گیربکس ریچ استاکر، انواع صفحه های اصطکاکی شامل صفحات فلزی و گرافیتی با برند های معتبر بصورت اصلی OE دانا اسپایسر و یا با برند های معتبر بصورت OEM قابل عرضه هستند.
گیربکس ریچ استاکر با برند دانا اسپایسر DANA SPICER هم بصورت گیربکس کامل و هم بصورت قطعات اصلی گیربکس و گاردان در این مجموعه عرضه می شود. از آنجایی که ریچ استاکر ها برای لیفتینگ و حمل کانتینر ها مورد استفاده قرار می گیرند نیاز به گیربکس های قدرتمند با گشتاور خروجی بالا هستند. نوع گیربکس اتصالی بر روی ریچ استاکر ها از نوع خورشیدی با دقت و گشتاور بالا می باشد. نوع دنده های بکار گرفته شده در داخل گیربکس ریچ استاکر دنده های هلیکال با سطح تماس بیشتر و به شکل منحنی بوده که قابلیت انتقال سطح بالاتری از گشتاور را دارند.

اکسل خورشیدی ریچ استاکر دانا اسپایسر
اکسل خورشیدی ریچ استاکر دانا اسپایسر
گاردان ریچ استاکر دانا اسپایسر
گاردان ریچ استاکر دانا اسپایسر
گیربکس خورشیدی ریچ استاکر دانا اسپایسر
گیربکس خورشیدی ریچ استاکر دانا اسپایسر
فیلتر روغن گیربکس ریچ استاکر
فیلتر روغن گیربکس ریچ استاکر
دنده گیربکس ریچ استاکر با برند دانا اسپایسر
دنده گیربکس ریچ استاکر با برند دانا اسپایسر
صفحه گرافیتی گیربکس ریچ استاکر
صفحه گرافیتی گیربکس ریچ استاکر
صفحه برنزی گیربکس ریچ استاکر
صفحه برنزی گیربکس ریچ استاکر

قطعات و لوازم یدکی DANA SPICER برای گیربکس ریچ استاکر

گیربکس دستگاه های ریچ استاکر که در بصورت شافت خروجی از موتور دیزلی استاکر ها نصب و به انتقال گشتاور بر روی گاردان و چرخ این ماشین های انتقال کانتینر می پردازد نیاز به دقت و گشتاور تولیدی بالایی بوده و از برند های معتبری چون ZF و دانا اسپایسر DANA SPICER انتخاب می شود. برند دانا اسپایسر به تولید گیربکس کامل ریچ استاکر و لوازم یدکی کامل گیربکس و گاردان این دستگاه ها می پردازد. Spicer® Driveshafts در نقش میل گاردان برای استاکر های بزرگ، اکسل خورشیدی اتصال گیربکس ریچ استاکر با برند دانا اسپایسر Spicer® Planetary Non-Steering Axle، دنده جات گیربکس با دقت و قابلیت های انتقال بالا که با برند Graziano™️ High-Precision Gears بر روی گیربکس دانا اسپایسر مورد استفاده قرار می گیرند، گیربکس های سری eSH741 از برند دانا اسپایسر که بر روی ریچ استاکر ها مورد استفاده قرار می گیرند و گیربکس های خودکار از برند دانا اسپایسر Spicer Electrified™ e-Transmission که محبوب ترین سری آنها بر روی ریچ استاکر ها محسوب می شوند از نمونه محصولات این برند معتبر محسوب می شوند.

با توجه به هزینه های بالای مربوط به بازکردن و تعمیرات و همچنین هزینه های جانبی مربوط به خواب ریچ استاکر ها پیشنهاد می شود از قطعات اصلی OEM با کیفیت مناسب و حداکثر طول عمر بر روی گیربکس های ریچ استاکر ها استفاده شود. تعویض دوره ای روغن هیدرولیک و شاید مهمتر از آن تعویض فیلتر گیربکس نیز از دیگر فاکتور های افزاینده طول عمر کاری قطعات و لوازم گیربکس ریچ استاکر ها محسوب می شوند.

صفحه جات و لوازم اصطکاکی گیربکس ریچ استاکر

صفحه های اصطکاکی در انواع مختلفی شامل صفحه های فلزی، صفحه های گرافیتی و برنزی بر روی گیربکس ریچ استاکر ها مورد استفاده قرار می گیرند. صفحات اصطکاکی از جمله لوازم یدکی گیربکس استاکر ها هستند که در روغن کار کرده و می بایست با دقت بالا و با بکارگیری ورق های فنر تولید شده باشند. یکی از مشکلات اصلی برای نمونه های طرح و با کیفیت پایین از صفحه های گیربکس ریچ استاکر ها در واقع بکارگیری ورق های آهنی با قابلیت فنریت پایین می باشد که به سرعت سبب تغییر فرم صفحه تحت تاثیر فشار و حرارت می شود.
یکی از شناخته شده ترین برند های تولید کننده انواع صفحه جات آهنی و گرافیتی برای گیربکس ریچ استاکر ها برند FMC انگلستان می باشد. برند دانا اسپایسر DANA SPICER نیز به عرضه صفحات اصطکاکی در بسته بندی های خود می پردازد اما خود تولید کننده این قطعات اصطکاکی گیربکس نیست. سنگ زنی با دقت و کیفیت بالا برای صفحه های فلزی و بکارگیری کاغذ های گرافیتی مناسب بر روی صفحه های گرافیتی از دیگر فاکتور های کیفی صفحه گیربکس ریچ استاکر محسوب می شود. دنده زنی مناسب صفحه ها و استفاده از چسب های مناسب چه در چسباندن ورق های گرافیتی بر روی صفحه و هم در پاشش صفحه های برنزی بصورت سینتر می تواند به بهبود کیفیت صفحه های گیربکس و در کل بر عملکرد بهتر لوازم یدکی گیربکس ریچ استاکر ها تاثیر مناسبی داشته باشد.

صفحه جات و لوازم اصطکاکی گیربکس ریچ استاکر
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved