نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی ويكي واير عرضه محصولات با استاندارد جهانی
دفعات بازدید : 42511
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 42511
طناب دریایی پلی پروپیلن PP
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
شمال‌ تهران
021-55411976
02122836156
k.gh_civileng@yahoo.com

طناب دریایی پلی پروپیلن PP

(PP marine rope)

طناب دریایی برای داشتن مقاومت مناسب در تماس با مواد خورنده موجود در آب دریا که در شکل املاح و مواد معدنی مختلف هستند از ترکیبات پلیمری تولید می شود. پر مصرف ترین ترکیبات پلیمر در تولید طناب دریایی پلی پروپیلن PP می باشد که به سبب داشتن مولکول های بسیار سنگین میل ترکیبی بسیار کمی داشته و در تماس با آب شور دریا دچار خوردگی نمی شود. یکی دیگر از دلایل استفاده از طناب های پلی پروپیلن در کاربری های دریایی چگالی کمتر این ترکیبات نسبت به آب دریا می باشد. این امر سبب می شود که طناب های دریایی بر روی سطح آب قرار گرفته و هم از نظر بصری به رویت بهتر آن انجامیده و هم در میان پروانه های کشتی ها و لنچ ها گرفتار نشوند.
طناب دریایی با تعداد رشته های مختلف از 3 رشته به بالا بافته می شود. از این طناب ها اغلب در زمان پهلو گرفتن کشتی و لنچ ها استفاده شده و در قطر های مختلف و تعداد رشته های مختلف بر حسب وزن کشتی استفاده می شود. مقاومت کششی طناب دریایی از جنس پلی پروپیلن یکی دیگر از دلایل کاربری و ترجیح این سری از طناب ها در اتصال دریایی می باشد. البته طناب های پلی پروپیلن به سبب استفاده از مواد نفتی در ترکیبات شیمیایی نسبت به دیگر انواع طناب بکار گرفته شده در صنایع دریایی از جمله طناب سیزال اشتعال پذیر تر هستند.
طناب های دریایی پلی پروپیلن به سبب پایین تر بودن قیمت مواد پلیمری نسبت به الیاف طبیعی مانند سیزال و مانیلا قیمت پایین تری داشته و بصورت گسترده تری در بازار یافت می شوند. طناب های دریایی پلی پروپیلن در تماس با اشعه خورشید و تحت تاثیر اشعه UV خورشید در طولانی مدت دچار خشکی و ایجاد شکال لایه ای شده که به کاهش طول عمر این اتصال دریایی می انجامد. بازرگانی ویکی لیفت وارد کننده انواع طناب های دریایی در جنس های سیزال، کنف، مانیلا و طناب های پلیمری می باشد. طناب های دریایی پلی پروپیلن در رنگ های مختلفی عرضه می شوند.

طناب دریایی پلی پروپیلن PP
دیگر محصولات
تسمه جغجغه
تسمه جغجغه
-
-
تسمه حمل بار
تسمه حمل بار
بازگشت به تسمه حمل بار و طناب
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید سیم بکسل روکش دار
نانوتجارت سیم بکسل روکش دار
سیم بکسل گوستاولف اصلی آلمان
نانوتجارت سیم بکسل گوستاولف آلمان
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved