نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
افراز پرداز رایکا پاژ
دفعات بازدید : 20647
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 20647
فیلتر صنعتی مانا
تکین بکسل
جرثقیل سقفی ویکی لیفت
 انواع سوئیچ ، روتر، فایروال ، ماژول  کمپانی CISCO آمریکا
,واردکننده,تولید کننده,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
a.enayati@raikanetwork.com

انواع سوئیچ ، روتر، فایروال ، ماژول کمپانی CISCO آمریکا

(نمایندگی تجهیزات اکتیو شبکه شامل انواع سوئیچ ، روتر، فایروال ، ماژول کمپانی CISCO آم)

سوئیچ های 3850 از نسل جدید سوئیچ ها با قابلیت Wireless می باشند. این سوئیچ ها دارای Performance بسیار بالا هستند. این دستگاه در مدل 48 پورت خود می تواند تا 40G خدمات Wireless را ارائه دهد. این دستگاه از فناوری جدید Cisco StackWise-480 استفاده می کند.
--------------------------------
سیسکو در سرورهای سری Rack Mount خود بیش از 8 مدل عرضه می کند. آخرین نسل سرورهای سیسکو "M4" نام دارد که در سپتامبر 2014 تولید شده اند. نسل "M3" در حال حاضر جزء رایجترین نسل ها می باشد. سیسکو در مدل های متنوع خود با استفاده از میزان رم بسیار بالا، بهره گیری از فناوری Extended Memory، پشتیبانی از تعداد زیادی HDD و البته خلاقیت در استفاده از Virtual Interface Card ها، با ترکیب Nexus Switching و VMware حداکثر قدرت را در اختیار مدیران شبکه قرار می دهد. در ادامه به صورت کامل مدل ها مورد بررسی قرار گرفته است
---------------------------------------------
روترهای ISR G2 برای شعب و شبکه های متوسط کاربرد بسیار مناسبی دارند. ISR G2 در سیسکو شامل 2 خانواده اصلی می باشد. برقراری ارتباط با سیستم های Voice E1,FXS,FXO ، قابلیت پشتیبانی از خدمات IP Telephony، توانایی آنالیز پکت های عبوری با استفاده از NBAR-G2 و همچنین بهره گیری از پردازنده های چند هسته ای، Performance بسیار بالایی را برای این دستگاه به ارمغان آورده است.
------------------------------
فناوری FEX، فناوری بسیار پیشرفته و مدرن سیسکو در زمینه Data Center، تحولی در ساختار مراکز داده ایجاد کرده است. سوئیچ های FEX در واقع یک سوئیچ مستقل نیستند و به صورت "Extender" عمل می کنند. بدین صورت که شما می توانید یک سوئیچ اصلی داشته باشید و تعدادی سوئیچ FEX را به آن متصل نمائید. تمامی سوئیچ های FEX از طریق سوئیچ مرکزی مدیریت می شوند. به سوئیچ کنترل کننده FEX سوئیچ Parent گفته می شود.

 انواع سوئیچ ، روتر، فایروال ، ماژول  کمپانی CISCO آمریکا
دیگر محصولات
بازگشت به تجهیزات اکتیو سیسکو
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
جرثقیل سقفی | لنت ترمز
جرثقیل تک فاز | بالانسر فنری
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved