نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
فرا بکسل عرضه کننده انواع اتصالات فولادی و استیل زنجیر و سیم بکسل
دفعات بازدید : 45107
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 45107
شگل فولادی یو و نعلی
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
غرب‌ تهران
021-44427405
faraboxel@gmail.com

شگل فولادی یو و نعلی

(D and European shackle)

شگل فولادی تا تناژ 250 تن نیز تولید می شود و از اتصالات سنگین در لیفتینگ می باشد. شگل های فولادی بالای 50 تن اغلب دارای کاربری های دریایی و برای کشتی های باری مورد استفاده قرار می گیرند. شگل فولادی در دو استاندارد مختلف در لیفتینگ به کار می رود که یکی به شکل یو U که البته به سبب پین دار بودن در زبان انگلیسی به D شگل شناخته می شود و دیگری به شکل نعل اسب بوده و به شگل نعلی شناخته می شود که در زبان انگلیسی به شگل تیپ اروپایی شناخته می شود.
شگل ها اتصالاتی از اسلینگ هستند که باز و بسته شدن آنها به یک پیچ و یا پین که در داخل یک بدنه خمیده تولید شده به روش فورج گرم صورت می پذیرد. در صورت استفاده از شگل های پیچی گاهی این اتصال با بکارگیری یک مهره فولادی کامل می شود. شگل های پینی شکل اغلب در طرف دیگر با یک خار مهار می شوند.
شگل یکی از ابتدایی ترین ساخته های بشر در اتصالات زنجیر می باشد که امروزه در اتصالات سیم بکسل ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی شکل هندسی و خمش شگل در کنار بکارگیری متریال و ترکیبات شیمیایی مناسب و در نهایت عملیات ویژه حرارتی سخت کاری از مهمترین فاکتور های کیفی شگل ها محسوب می شوند. اغلب نمونه های شگل های فولادی موجود در بازار ایران وارداتی از کشور چین هستند اما با توجه به اینکه مقاومت و تنسایل شگل یو و نعلی شکل تا اندازه بسیار زیادی تابع فرایند سخت کاری حرارتی بوده و این فرایند بسته به تکنولوژی کشور ها و برند های مختلف در فراوری فلزات متفاوت می باشد انتخاب برند های برتر تولید کننده شگل های یو و نعلی شکل ساده ترین روش برای اطمینان از امنیت و کارایی این محصول صنعتی می باشد. دو مورد از بزرگترین برند های تولید کننده انواع شگل در دنیا برند Crosby آمریکا و برند Green pin هلند می باشد که البته در هلند و تحت لیسانس کشور آلمان تولید می شود. بازرگانی فرا بکسل عرضه کننده سایز های مختلف شگل های یو و نعلی شکل در ایران می باشد.

شگل فولادی یو و نعلی
دیگر محصولات
مهارکش تخت فولادی دو یکسر حلقه یکسر سوکت
مهارکش تخت فولادی دو یکسر حلقه یکسر سوکت
بست بکسل فولادی
بست بکسل فولادی
قلاب گردان جرثقیل
قلاب گردان جرثقیل
بازگشت به اتصالات فولادی زنجیر و سیم بکسل
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
سیم بکسل آسانسوری
نانوتجارت سیم بکسل آسانسوری
خرید جرثقیل سقفی دستی و برقی
نانوتجارت جرثقیل سقفی دستی و برقی
بالانسر فنری چیست و چه کاربردی دارد؟
بالانسر فنری
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved