نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
فرا بکسل عرضه کننده انواع اتصالات فولادی و استیل زنجیر و سیم بکسل
دفعات بازدید : 44540
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 44540
سیم بکسل نتاب با مغزی فولادی 7×19 تمام سایز ها به میلیمتر
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
غرب‌ تهران
021-44427405
faraboxel@gmail.com

سیم بکسل نتاب با مغزی فولادی 7×19 تمام سایز ها به میلیمتر

(7*19 non-rotating )

سیم بکسل نتاب با مغزی فولادی در خصوص بافت ۷×۱۹ از تعداد رشته های بالا استفاده می‌شود، به عبارت ساده از ۱۹ رشته که هر رشته دارای ۷ مفتول یا 7 تار میباشد تشکیل می‌شود.
در خصوص بافت این نوع سیم بکسل نتاب با مغزی فولادی ۷×۱۹ نکته مهمی وحود دارد که باعث متمایز شدن این نوع سیم از باقی سیم بکسلها می‌شود.
به صورت چشمی هم که سطح مقطع این سیم یا بافت را مشاهده کنیم می‌بینیم در ۳ لایه که هر لایه مخالف جهت لایه دیگر تابیده شده است.لایه ی بیرونی در سمت چرخش عقربه های ساعت یا همان ساعتگرد و لایه دیگر در جهت خلاف گردش عقربه ساعت یا همان پادساتگرد تابیده شده.
از این رو این نوع بافت خاصیت ضد پیچش یا ضد چرخش پیدا کرده و مانع از چرخش یا پیچش بار می‌شود.
بخاطر همین مطلب تاور کرین ها و جرثقيل های سقفی یا ساختمانی و جرثقیلهای برجها که در ارتفاع بالا عمل حمل بار یا لیفت را انجام می‌دهند از این نوع سیم بیشترین استفاده را دارند.
حمل بار به صورت عمودی آن هم در ارتفاع بالا مقدار پیچش و چرخش بار را هم بالا می‌برد و طریقه عملکرد این نوع بافت به این صورت است که اگر مثلا یک پالت بار به سمت گردش عقربه ساعت یا سمت چپ بچرخد لایه پادساعتگرد یا لایه ای که خلاف جهت تابیده شده از پیچش بار جلوگیری به عمل می آورد و برعکس اگر پالت بار به سمت خلاف چرخش عقربه ساعت بپیچد لایه ای که ساعتگرد یا موفق چرخش عقربه ساعت تابیده شده مانع از چرخش بار پالت می‌شود.
سیم بکسل نتاب با مغزی فولادی 7×19 به دلیل تعداد رشته بالا و تعداد مفتول یا تار بالا دارای نرمی و انعطاف بالایی هست و در گریدها با مقاومت کششی ۱۷۷۰ ، ۱۹۶۰ و ۲۱۶۰ مگاپاسکال mpa تولید و به بازار عرضه می‌شود. برای کار تاورها و جرثقیلها در ارتفاع بالای ۲۰ متر طبق توصیه مهندسی و کارشناسی باید از گریدهای ۱۹۶۰ و ۲۱۶۰ استفاده شود که متاسفانه در صنعت ما به دلیل ارزانتر بودن گرید ۱۷۷۰ از این نوع گرید بیشترین استفاده را می‌کنند.
سیم بکسل نتاب با مغزی فولادی ۷×۱۹ در دو صورت سیاه و سفید یا گالوانیزه و غیرگالوانیزه تولید شده که نوع گالوانیزه از روکش روی در سطح سیم بهره می‌برد که این روکش علاوه بر زیبایی و تمیز بودن سطح سیم باعث محفوظ ماندن ساختار سیم در برابر اثرات مخرب محیطی مثل زنگ زدن می‌شود که البته در نوع سیاه یا غیرگالوانیزه نیز سطح سیم را با روغن‌های مخصوص آغشته یا اندود م

سیم بکسل نتاب با مغزی فولادی 7×19 تمام سایز ها به میلیمتر
دیگر محصولات
بازگشت به سیم بکسل نتاب با مغزی فولادی
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
سیم بکسل آسانسوری
نانوتجارت سیم بکسل آسانسوری
خرید جرثقیل سقفی دستی و برقی
نانوتجارت جرثقیل سقفی دستی و برقی
بالانسر فنری چیست و چه کاربردی دارد؟
بالانسر فنری
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved