نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
الماس تراشان کیمیاگر
دفعات بازدید : 58242
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 58242
فیلتر صنعتی مانا
جرثقیل سقفی ویکی لیفت
تکین بکسل
دستگاه گوهرتراشی
صادر کننده,واردکننده,تولید کننده,عمده فروش,خرده فروش
آذربايجان غربي
hadi2dehniz
hadi2dehniz@yahoo.com

دستگاه گوهرتراشی

(ََAlmastarashan gem cutting tools)

دستگاه گوهرتراشی ATK1002 محصولی بی نظیر و با کیفیت استاندارد از صنعتگران گروه تولیدی الماس تراشان کیمیاگر میباشد که حاصل2سال مطالعه مهندسین این مجموعه در بوجود آوردن یک دستگاه گوهرتراشی باکیفیت میباشد که درحال حاضر نیز به کشور ترکیه صادر میشود.

دستگاه گوهرتراشی
بادوام و پرسرعت
دارای قفل زاویه
ایندکس 96
موتور گیربکس دار
قابلیت تنظیم سرعت
داپ چنج
گارانتی و ضمانت معتبر
اینورتور
موتور پرسرعت
2800 دور در دقیقه
بی نظیر
با توجه به کمبود دستگاههای گوهرتراشی زاویه در بازار ایران و تحریم های ظالمانه و مستکبرانه قدرتهای استکباری و نیاز ضروری کارگاههای آموزشی و تولیدی کشور به این دستگاهها که غالبا نیز با قیمتهای باور نکردنی در بازار به فروش میرسد بر آن شدیم تا دستگاههای گوهرتراشی زاویه یا به اصطلاح فست را با جمع آوری اطلاعات از پیشکسوتان این امر و بصورت استاندارد و با کلیه امکانات و مقاومت در برابر پوسیدگی و برق گرفتگی و دو منظوره جهت پرداخت های کابوشنی و زاویه در اختیار این قشر قرار دهیم .
دستگاه گوهرتراشی دیجیتال الماس تراشان کیمیاگر دو منظوره دامله تراش و زاویه تراش
مشخصات فنی و مزایای این دستگاه

1.بدنه پلیمری یکی از مولفه های بسیار مهم در دستگاههای گوهرتراشی بدنه مقاوم در برابر پوسیدگی وعدم انحناء در برابر گرمای موتور و برق گرفتگی و سبک وزن بودن آن میباشد که کارگاه الماس تراشان کیمیاگر با استفاده از ورق های پلیمری ساخت داخل کشور توانسته است بهترین نوع این ورق ها را که در مقابل شکستگی و انحنا و پوسیدگی بسیار مقاوم و باکیفیت هستند را بادر نظر گرفتن مولفه سبکی آن تهیه نموده و بعد از آزمایشهای موارد مذکوربا موفقیت در بدنه این دستگاه به کار گیرد . واین در حالی است که بسیاری از بدنه های چوبی بعد از مدتی پوسیده شده و باعث نفوذ آب به بدنه دستگاه و موتورهای آن میگردند . و بدنه های فلزی باعث سنگین شدن دستگاه گردیده و باعث برق گرفتگی و انتقال بیش از حد گرما به کاربران میگردند .

2.موتور پرسرعت DC یکی از مولفه های حساس دیگر در تراش زاویه داشتن موتوری کم صدا و پرسرعت و با لغزش پایین میباشد که با توجه به موتورهای باکیفیت ترین دستگاههای ساخته شده در دنیا برآن شدیم تا از موتور این دستگاهها استفاده کنیم که با مشورت با مهندسین و خبرگان برق قدرت به سفارش کارگاه موتور دی س
برند : َAtk1003
کاربرد : تراش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی

دستگاه گوهرتراشی
دیگر محصولات
بازگشت به تجهیزات گوهرتراشی
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
جرثقیل سقفی | لنت ترمز
جرثقیل تک فاز | بالانسر فنری
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved