نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
شرکت تولیدی دل آران روز
دفعات بازدید : 61969
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 61969

سوپر كلينر مشابه

سوپر كلينر مشابه سوپر كلينر مشابه Clean break

سوپر کلينر يک چربيگير حلالی چندمنظوره جهت استفاده در موتورخانه ها و کارکوتانک ها می باشد. اين فرآورده پس از عمليات شستشو وآبکشی مکان آلوده در تانک نگهداری از آب شستشوجدا شده واين آب خاصيت استفاده مجدد يا تخليه آن به آب دريا بدون آلودگی راخواهد داشت.
نحوه وميزان مصرف
توصيه می شود سوپرکلينر برای شستشوو چربيگيری موتورخانه ها بلژها و بالای تانک ها استفاده شود . می توان آن را بابرس , به صورت پاششی ويا به حالت غوطه وری سرد مورد استفاده قرار داد.
سوپرکلينر به صورت خالص مصرف شده وزمان ماندن آن 3 تا 6 دقيقه می باشد. تمامی سطوح را درصورت امکان با آب سرد و جهت فشار بالا شستشو دهيد.
امولسيون ابتدا به مدت 3 ساعت در تانک جداکننده می ماند و سپس وارد جداکننده آب – روغن می شود و می توان با توجه به مصرارت بين المللی تخليه آب در دريا آب جداشده از مواد آلاينده را به دريا ريخته وپسمانده باقی مانده را به اضافه کرد.
بايد توجه داشت که برای دستيابی به بهترين سوپرکلينر به تنهايی وبدون ساير پاک کننده ها، دترجنت ها وامولسی فايرها استفاده شود .


شستشوی مخازن بعداز تخليه روغن های معدنی
1 روش تزريق مستقيم در شستشودهنده تانک ها برای اين محصول پيشنهاد می شود. ميزان مصرف 1/0 تا 3 درصد 1 تا 30 ليـتر به ازای هر تن آب شستشو می باشد . بهترين نتيجه زمانی بدست می آيد که دمای آب بين 50-40 درجه سانتيگراد باشد . ذرات از تانک زدوده وسپس به مخزن نگهداری فرستاده می شود . به پسمانده اجازه ته نشينی داده، زمان مورد نياز رابطه مستقيم با ميزان مصرف سوپرکلينر و نوع چربيگيری دارد .
2سوپرکلينر به صورت خالص می تواند روی سطوح تانک ها پاشيده شود و 3 دقيقه تا 7 دقيقه روی سطوح بماند. سپس از ماشين های شستشودهنده يا جت های پر فشار برای شستشو تانک استفاده کنيد .
چنانچه آلودگی زياد باشد وبا يک مرحله شستشوی تانک کامل نگرديد عمليات شستشو را يکبار ديگر تکرار کنيد.

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved