نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
ابزار تراش آذربایجان
دفعات بازدید : 107227
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 107227
فنر هلی کویل بوش فنری
صادر کننده,واردکننده,تولید کننده,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-66728980
02166728329
rezaziax
info@ziax.ir

فنر هلی کویل بوش فنری


هلي کويل چيست ؟
مغزي هلي کويل ، مفتولي با جنس فولاد ضد زنگ بوده که ، به صورت فنر پيچيده شده و قابليت جايگزيني کليه رزوه هاي مادگي ميليمتري و اينچي موجود در جهان را داراست .ساخت اين مغزيها بدون استفاده از حرارت صورت گرفته و اين امر موجب مقاومت کششي درحد 145 كيلو پوند بر متر مربع در مفتول فولادي مورد استفاده، مي گردد. با جايگذاري مغزي هلي كويل مقاومت رزوه در برابر اصطكاك، فرسودگي و استهلاك بطور قابل ملاحظه اي افزايش يافته و پيچ قبلي نيز كماكان قابل استفاده خواهد بود.
بوشهای قفلی
بوشهای قفلی در راستای پیشرفت صنعت و تکنولوژی ، صنعتی همچون بوش فنری که با تمامی حرف و صنایع در ارتباط است نیز باید دارای پیشرفت باشد به همین منظور شرکت بوش فنری شمس با توجه به نیاز بازار بوش فنری های قفلی را ارائه نمود. بوشهای قفلی چیست؟ در دستگاه ها و ابزارهایی که دارای لرزش فراوان هستند مانند صنعت هوایی، سانتری فیوژ ، توربینها و ... احتمال هرز شدن پیچ به مراتب بیشتر است پس نیاز به بوش فنری نیز انکار ناپذیر است ولی بوشهای معمولی توان نگه داشتن پیچ را در لرزش زیاد ندارند و امکان شل و یا باز شدن پیچ نیز هست و این امر باعث بروز مشکلاتی در دستگاه و یا افرادی که با آن کار میکنند گردد. در بوشهای قفلی یک دور کامل رزوه ی بوش که معمولا در ارتفاع میانی بوش میباشد به شکل یک پنج ضلعی یا شش ضلعی به داخل قطر داخلی بوش کشیده میشود مانند شکل مقابل: این فناوری باعث میشود هنگامی که پیچ بسته شد بر اثر فشار حاصل از رزوه های به داخل کشیده شده به صورت کاملا فیکس در جای خود باقی بماند. لازم به ذکر است بسته به سفارش میتوان بوشهایی با توان قفلی بالاتر نیز تولید کرد.
قلاویزهای دو پله

قلاویزهای دو پله بیشتر استادکاران و کاربران حتما با این مشکل مواجه شده اند که هنگام قلاویز کاری احتمال دارد بر اثر کم توجهی و یا زاویه داشتن قطعه کار و یا دید مناسب نداشتن، قلاویز کاری با مشکل مواجه شود و یا بصورت عمود در جای خود قرار نگیرد که خود کار را دچار مشکل مینماید مخصوصا در قطعاتی که با کمپرس گاز یا مایع در حال کار کردن هستند. شرکت شمس هدف افتخار دارد که با تولید قلاویزهای دوپله درصد خطای قلاویز کاری را تا حد بسیار زیادی کاهش داده که حتی کارگران کم تجربه نیز امکان استفاده از آن را دارند و از آن بالاتر اینکه این ایده و طراحی توسط ایرانیان به ج
کاربرد : برای بستن جای پیچ
سایز : M2-M3-M4-M5-M6-M7-M8-M10-M12-M14-M16-M18-M20
دستگاه : تراش رومیزی ، دستگاه تراش بزرگ ، دستگاه تراش CNC

فنر هلی کویل بوش فنری
دیگر محصولات
هلدر روتراش TDJNR 2525 M15
هلدر روتراش TDJNR 2525 M15
چهار نظام خراطی
چهار نظام خراطی
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
فیلتر روغن دستگاه تراش
نانوتجارت فیلتر روغن دستگاه تراش
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved