نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
لوازم یدکی لودر ولوو VOLVO
دفعات بازدید : 2296
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 2296
بلبرینگ چرخ لودر ولوو بی ام 4500
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55406939
volvomarket.ir@gmail.com

بلبرینگ چرخ لودر ولوو بی ام 4500

(VOLVO BM 4500 wheel bearing)

ولوو مارکت وارد کننده انواع بلبرینگ و رولبرینگ چرخ لودر ولوو بی ام 4500 و انواع لودر و بیل مکانیکی ولوو در ایران است. در قسمت چرخ لودر ولوو به سبب وزن بالای ماشین و تنش های فشاری که از طرف باکت در زمان بارگیری به پیکر بلبرینک و رولبرینگ وارد می شود احتمال سایش بالا و شکل بلبرینگ وجود دارد. تنها برخی از برند های معتبر دنیا مانند برند INA آلمان به تولید بلبرینگ چرخ لودر ولوو بی ام VOLVO BM 4500 می پردازند. در میان انواع بلبرینگ و رولبرینگ دو نوع رولبرینگ استوانه ای و رولبرینگ مخروطی به سبب تماس خطی ساچمه ها با کونس و رینگ قابلیت تحمل بار و کاربری بعنوان بلبرینگ چرخ لودر ولوو بی ام 4500 را دارند.
استفاده از آلیاژ های فلزی مناسب در تولید رولبرینگ و بلبرینگ چرخ لودر ولوو VOLVO BM 4500 سبب می شود که مقاومت سایشی برخی از انواع بلبرینگ با برند های برتر تا 67 راکول نیز بالا رود. علاوه بر وزن لودر ولوو تنش های ناشی از ضربه Impact نیز یکی دیگر از دلایل سایش و شکستگی بلبرینگ چرخ لودر ولوو محسوب می شود که در طراحی و تولید توسط برند های معتبر در نظر گرفته می شوند. از دیگر برند های معتبر تولید کننده بلبرینگ چرخ لودر ولوو بی ام می توان به برند تیمکن TIMKEn آمریکا و SKF سوئد اشاره نمود. برخی از برند های ژاپنی تولید کننده نیز به تولید انواع بلبرینگ چرخ لودر ولوو بی ام می پردازند که به برند هایی مانند ناچی , NSK, NTN , KOYO می توان اشاره نمود.

بلبرینگ چرخ لودر ولوو بی ام 4500

تفاوت کاربری رولبرینگ استوانه ای و مخروطی در قسمت چرخ لودر ولوو بی ام

رولبرینگ های مخروطی و استوانه ای هر دو از یاتاقان های پر کاربرد در قسمت چرخ لودر ولوو محسوب می شوند. هر دو نوع رولبرینگ به سبب شکل هندسی ساچمه های خود دارای تماس خطی بر خلاف بلبرینگ که تماس نقزه ای دارد بین ساچمه ها و رینگ ها دارند. تفاوت اصلی دو نوع رولبرینگ مخروطی و استوانه ای در اتصال بر روی چرخ لودر ولوو بی ام راستای تعلیق بار است. در حالی که رولبرینگ استوانه ای تنها به تعلیق بار های شعاعی می پردازد، رولبرینگ مخروطی کلیه بار های شعاعی را در تمام راستا ها تعلیق کرده و مضاف بر آن قابلیت تعلیق بار محوری را نیز در یک جهت دارد. در کل باید گفت که کاربری رولبرینگ مخروطی بر روی چرخ لودر ولوو بی ام 4500 در اغلب موارد ایده آل تر می باشد. ولوو مارکت مرجع استعلام قیمت و خرید انواع بلبرینگ گیربکس و چرخ لودر ولوو در ایران است.

دیگر محصولات
لوازم یدکی موتوری لودر ولوو بی ام BM4500
لوازم یدکی موتوری لودر ولوو بی ام BM4500
لوازم گیربکس لودر ولوو بی ام VOLVO BM 4500
لوازم گیربکس لودر ولوو بی ام VOLVO BM 4500
لوازم هیدرولیک لودر ولوو بی ام BM4500
لوازم هیدرولیک لودر ولوو بی ام BM4500
بازگشت به لوازم یدکی لودر ولوو بی ام 4500
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved