نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
تاپ وایر ارائه دهنده سیم بکسل های اصلی با برند های گوستاولف، V-rope و کیس وایر
دفعات بازدید : 7487
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 7487
ورق گیر
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55400146
02155408424
top.wire@gmail.com

ورق گیر

( paper cutter)

حتما برای شماهم پیش آمده که بخواهین ورقی بزرگ یا تخته ای را جابه جا کنین و فشار زیادی به انگشتان کمر و زانو شما وارد شده باشد اما خبر خوب این است که دیگر نیازی نیست برای حمل و جابه جایی ورق های سنگین متحمل فشار زیادی شوید و تنها کافی است از ورق گیر کمک بگیرین. یکی از ابزار پرکاربرد در کارگاه ها و کارخانجات نجاری و ورق گیری است که از آن برای جابه جایی انواع ورق استفاده میشود ورق گیر مکانیزم بسیار ساده ای داشته و باعث استفاده از آن میتوان آهن آلات شمش های بتونی و فلزی پرفیل و لوله را به راحتی بلتد و جابه جا کرد این وسیله در ابعاد و انواع مختلفی طراحی شده که بر اساس وزن باری که میخواهین بلند یا جابه جا کنید مشخص می شود.یکی از مهم ترین کاربرد های ورق گیر بلند کردن ستون های فلزی با وزن بسیار بالا است.
انواع ورق گیر عبارت اند از ورق گیر عمودی-ورق گیر افقی- ورق گیر مغناطیسی- ورق گیر تیر آهن- ورق گیر چوب
درحمل بار حتما به ظرفیت ورق گیر و وزن بار توجه کنین به دلیل اینکه هر ورق گیر مناسب برای حمل بار تا ظرفیت مشخصی است که روی ان درج شده است عدم توجه به این موضوع میتواند باعث حوادث و خسارات جبران ناپذیری شود.
در ساخت ورق گیر از فولاد سخت استفاده شده که ماده ای بسیار قوی و با استحکام هست در طراحی دهانه یا فک متحرک آن پلاستیک نرم یا شیارهایی در نظر گرفته شده که از سر خردن اجسام حین کار و جابه جایی جلوگیری کرده و گریپ بهتری ایجاد میکند
ورق گیر

ورق گیر
دیگر محصولات
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
جرثقیل سقفی زنجیری و سیم بکسلی
نانوتجارت خرید جرثقیل سقفی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved