نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
تاپ وایر ارائه دهنده سیم بکسل های اصلی با برند های گوستاولف، V-rope و کیس وایر
دفعات بازدید : 7374
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 7374
زنجیر خشکه سایز 8 میلیمتر
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55400146
02155408424
top.wire@gmail.com

زنجیر خشکه سایز 8 میلیمتر

(dia8 G80 chain)

یکی از انواع کاربردی اتصال در لیفتینگ زنجیر خشکه باربرداری در گرید G80 می باشد که در سایز 8 و 10 میلیمتر دارای حداکثر کاربری است. زنجیر خشکه سایز 8 میلیمتر بر روی انواع جرثقیل های سقفی دستی و برقی، انواع پولیفت های زنجیری و نیچ های زنجیری اتصال پیدا می کند.
زنجیر خشکه سایز 8 میلیمتر از گرید G80 فولاد تولید شده که یکی از پر کاربرد ترین گرید ها در تولید زنجیر باربرداری و اتصالات اسلینگ می باشد. این گرید با داشتن کربن در سطح بالا در آلیاژ فولاد و تولید همراه با روش های حرارتی سطح بالایی از مقاومت کششی و سایشی را بصورت همزمان تامین می کند. از زنجیر خشکه بار سایز 8 میلیمتر در تولید اسلینگ های زنجیری تک شاخه و چند شاخه نیز استفاده می شود.
زنجیر خشکه سایز 8 میلیمتر به سبب مقاومت سایشی بالایی که دارد برای کاربری های اتصال جرثقیل های سقفی و وینچ های برقی بسیار مناسب می باشد. این زنجیر بار به روش فورج گرم تولید شده است و پس از خم کاری دانه های زنجیر با جوش کاری هر دانه آن بصورت بسته تولید می شود.
زنجیر خشکه فولادی سایز 8 میلیمتر در بازار یا به رنگ مشکی مات زاج کاری شده و یا به رنگ نقره ای برای گالوانیزه یافت می شوند. در واقع آسیب پذیری فولاد در برابر عوامل خورنده از جمله رطوبت سبب می شود تا این زنجیر بار نیاز به مقاوم سازی سطحی داشته باشد. بازرگانی تاپ وایر وارد کننده انواع زنجیر باربرداری در گرید های مختلف شامل گرید فولادی خشکه می باشد.

زنجیر خشکه سایز 8 میلیمتر
دیگر محصولات
شگل یو
شگل یو
 شگل نعلی
شگل نعلی
بست سیم بکسل چدنی
بست سیم بکسل چدنی
 مهارکش
مهارکش
بازگشت به زنجیر و اتصالات اسلینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
جرثقیل سقفی زنجیری و سیم بکسلی
نانوتجارت خرید جرثقیل سقفی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved