نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
تاپ وایر ارائه دهنده سیم بکسل های اصلی با برند های گوستاولف، V-rope و کیس وایر
دفعات بازدید : 7433
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 7433
جرثقیل دستی 5 تن طرح ویتال VITAL
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55400146
02155408424
top.wire@gmail.com

جرثقیل دستی 5 تن طرح ویتال VITAL

(5 ton chain block china)

جرثقیل دستی 5 تن ویتال VITAL هم بصورت اصلی تولید برند معتبر ویتال ژاپن و هم بصورت طرح تولید کشور چین در بازرگانی تاپ وایر قابل عرضه می باشد. جرثقیل دستی 5 تن بصورت 2 کاره یعنی با یک قلاب برای اتصال سقفی و تنها با قابلیت لیفتینگ عمودی بار و با قابلیت تبدیل شو به 4 کاره عرضه می شود. جرثقیل دستی 5 تن 4 کاره دارای یک کالسکه که می تواند از نوع ساده دستی و یا از نوع زنجیری باشد عرضه می شود که شرایط را برای انتقال افقی بار پس از لیفتینگ فراهم می آورد.
جرثقیل دستی 5 تن ویتال طرح چین از نوع زنجیری دارای یک بلوک اصلی با یک بدنه از آلیاژ آلومینیوم می باشد که در داخل آن بوش همراه با دنده های اسپراکت و دنده های بار قرار گرفته اند. از دو عدد زنجیر یکی تحت نام زنجیر دستی با گرید پایین آهنی و دیگری یک زنجیر فولادی خشکه در گرید G80 بصورت متصل به بار در این جرثقیل دستی زنجیری 5 تن ویتال استفاده شده است.
کاربری عمده این جرثقیل دستی زنجیری برای مواردی است که فرایند لیفتینگ با تکرر کمتری صورت می پذیرد و یا دسترسی به برق وجود ندارد. هر چند اغلب نمونه های جرثقیل های برقی از نوع 3 فاز هستند اما در تناژ 5 تن برخی از برند ها مانند برند کاتو چین به تولید جرثقیل برقی زنجیری تک فاز نیز می پردازد.
قیمت جرثقیل دستی 5 تن زنجیری ویتال VITAL ژاپن حتی تا چند برابر بالاتر از نمونه های طرح چین می باشد. در واقع گرید های بالاتر فولاد بکار رفته در تولید دنده های داخلی بلوک این جرثقیل دستی که مقاومت سایشی، کششی ، امنیت و طول عمر را بالاتر می برند سبب بالا بودن قیمت آن شده است. ضریب امنیتی بالاتری در تولید جرثقیل دستی برند ویتال اصلی نسبت به نمونه های چینی رعایت شده است. بازرگانی تاپ وایر عرضه کننده گرید های مختلف و برند های مختلف جرثقیل سقفی و ادوات لیفتینگ بار می باشد.

جرثقیل دستی 5 تن طرح ویتال VITAL
دیگر محصولات
تیفور 2 تن
تیفور 2 تن
بشکه گیر فابریکی فکی
بشکه گیر فابریکی فکی
چرثقیل دستی 5تن و 3تن
چرثقیل دستی 5تن و 3تن
پولیفت ویتال
پولیفت ویتال
بازگشت به جرثقیل و ادوات لیفتینگ بار
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
جرثقیل سقفی زنجیری و سیم بکسلی
نانوتجارت خرید جرثقیل سقفی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved