نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
تاپ وایر ارائه دهنده سیم بکسل های اصلی با برند های گوستاولف، V-rope و کیس وایر
دفعات بازدید : 7439
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 7439
تسمه حمل بار تخت 4 تن
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55400146
02155408424
top.wire@gmail.com

تسمه حمل بار تخت 4 تن

(4 ton webbing sling)

تسمه حمل بار 4 تن از نوع تخت به رنگ طوسی تولید می شود. این تسمه حمل بار در عرض 100 الی 125 میلیمتر تولید می شود و در متراژ مختلف اغلب از 4 الی 10 متر مورد استفاده قرار می گیرد. در تولید تسمه باربرداری طوسی رنگ با ظرفیت 4 تن از پلی استر با خلوص بالای 95% استفاده شده است که این امر سبب نرم بودن بافت آن شده و از این رو به تسمه ابریشمی 4 تن نیز معروف است.
تسمه حمل بار طوسی رنگ با ظرفیت 4 تن بر حسب برند تولیدی دارای ضریب امنیتی مختلفی از 4:1 الی 7:1 می باشد که هر اندازه ضریب امنیتی بالاتر باشد نشان از مرغوبیت بالاتر تسمه می باشد. از تسمه حمل بار طوسی رنگ با ظرفیت 4 تن برای لیفتینگ بار هایی که نیاز به مراقبت سطحی در برابر خراش دارند استفاده می شود. بر خلاف زنجیر و سیم بکسل که سطحی سخت و برنده دارند سطح تسمه حمل بار بسیار نرم بوده و سبب جلوگیری از آسیب سطحی به بار می شود.
تسمه حمل بار 4 تن از نوع تخت با برند های مختلفی در بازار ایران وارد شده است که برند YALLE محصول کشور چین یکی از شناخته شده ترین آنها می باشد. برند همیلتون HAMILTON یکی دیگر از تولید کنندگان بنام این اسلینگ حمل بار محسوب می شود. بازرگانی تاپ وایر وارد کننده انواع و تناژ مختلف تسمه حمل بار با برند های مختلف در ایران می باشد.

تسمه حمل بار تخت 4 تن
دیگر محصولات
تسمه جغجغه
تسمه جغجغه
بازگشت به تسمه بار
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
جرثقیل سقفی زنجیری و سیم بکسلی
نانوتجارت خرید جرثقیل سقفی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved