نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
رایان بکسل عرضه سیم بکسل و زنجیر بصورت خرد متری و کلان در رایان بکسل با ارزان ترین قیمت
دفعات بازدید : 2744
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 2744
زنجیر فولادی باربرداری سایز 8mm
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55400509
rayan.boxel@gmail.com

زنجیر فولادی باربرداری سایز 8mm

(8mm carbon steel chain)

زنجیر فولادی به سبب مقاومت سایشی بسیار بالایی که نسبت به دیگر اتصالات لیفتینگ از جمله سیم بکسل دارد در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. زنجیر فولادی باربرداری در سایز 8 میلیمتر در گرید G80 دارای بیشترین میزان کاربری در تولید اسلینگ های زنجیری حمل بار که در اتصال جرثقیل مورد استفاده قرار می گیرد دارد.
زنجیر فولادی باربرداری از بکارگیری درصد بالایی کربن در ترکیبات آلیاژی فولاد تولید شده که پس از تولید فرایند سخت کاری حرارتی را نیز طی می کند. تولید دانه های زنجیر فولادی به روش فورج سرد و خم کاری قطعه های برش خورده مفتول فولادی به روش حرارتی صورت گرفته و در نهایت با جوش کاری در یک نقطه هر دانه زنجیر باربرداری تکمیل می شود. زنجیر فولادی اغلب بصورت بشکه ای و از کشور چین به بازار ایران وارد می شود هر چند که نمونه هایی از زنجیر های فولادی برند های معتبری چون کروزبی نیز به ندرت در بازار ایران یافت می شود.
زنجیر فولادی باربرداری در سایز 8 mm بر روی ادوات لیفتینگ بار از جمله جرثقیل های زنجیری دستی و برقی در تناژ 1 تن اتصال پیدا می کند. این زنجیر ها بر روی پولیفت ها و وینچ های برقی نیز مورد استفاده قرار گرفته و در تولید اسلینگ زنجیری تک شاخه و چند شاخه انتخاب بسیار مناسبی محسوب می شوند.
زنجیر فولادی باربرداری یا به رنگ مشکی که دارای پوشش زاج کاری شده ضخیم است در بازار یافت می شود و یا به منظور داشتن حداقل مقاومت در برابر زنگ زدگی در تماس با آب بصورت آبکاری شده گالوانیزه سرد به بازار عرضه می شود. بازرگانی رایان بکسل مشاور امین شما در امر انتخاب و خرید انواع زنجیر باربرداری فولادی در ایران است.

زنجیر فولادی باربرداری سایز 8mm
دیگر محصولات
زنجیر خشکه G80 سایز 10mm
زنجیر خشکه G80 سایز 10mm
بازگشت به زنجیر و اتصالات لیفتینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved