نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
رایان بکسل عرضه سیم بکسل و زنجیر بصورت خرد متری و کلان در رایان بکسل با ارزان ترین قیمت
دفعات بازدید : 2743
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 2743
زنجیر خشکه G80 سایز 10mm
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55400509
rayan.boxel@gmail.com

زنجیر خشکه G80 سایز 10mm

(10mm G80 chain)

زنجیر خشکه G80 در واقع کاربردی ترین گرید زنجیر باربرداری فولادی محسوب می شود که در سایز ها 6 الی 22 میلیمتر دارای کاربری گسترده ای در لیفتینگ بار است. زنجیر خشکه در واقع به سبب استفاده از درصد بالایی از کربن در ترکیبات آلیاژی فولاد که سبب ترد شدن فولاد و کاهش قابلیت چکش خواری آن صورت گرفته به نام خشکه مصرف می شود. زنجیر خشکه فولادی در گرید های G80 , G100 تولید می شود که گرید G80 به سبب قیمت مناسب تر و آسیب پذیری کمتری که در برابر ضربه دارد کاربری گسترده تری دارد.
زنجیر خشکه در گرید G80 هم در اتصالات لیفتینگ در تولید اسلینگ های تک شاخه و چند شاخه همراه با قلاب و حلقه اسلینگ مورد استفاده قرار می گیرد و هم در اتصالات لیفتینگ بر روی جرثقیل های سقفی. سایز 10mm از زنجیر خشکه G80 بر روی جرثقیل های سقفی زنجیری از نوع دستی و برقی با تناژ 2 تن به بالا مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر جرثقیل سقفی وینچ های زنجیری که بر روی کشتی ها و لنچ ها مورد استفاده قرار می گیرند و پولیفت ها نیز در اتصالات لیفتینگ بار از زنجیر خشکه G80 استفاده می کنند.
کاربری زنجیر فولادی خشکه G80 در اتصالات اسلینگ به سبب داشتن مقاومت کششی مناسب که حداقل تنسایل 550 N/mm2 را تامین می کند و البته به سبب داشتن مقاومت سایشی بسیار بالا ناشی از عملیات سخت کاری حرارتی می باشد. دانه های زنجیر خشکه در تولید پس از برش خوردن مفتول های خشکه به روش حرارتی خم و سپس جوشکاری می شوند. اغلب نمونه های زنجیر خشکه G80 موجود در بازار ایران وارداتی از کشور چین هستند. بازرگانی رایان بکسل مشاور شما در امر خرید و استفاده از انواع زنجیر های فولادی و استیل می باشد.

زنجیر خشکه G80 سایز 10mm
دیگر محصولات
زنجیر فولادی باربرداری سایز 8mm
زنجیر فولادی باربرداری سایز 8mm
بازگشت به زنجیر و اتصالات لیفتینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved