نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
پیشگام بکسل
دفعات بازدید : 3146
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 3146
پولیفت طرح ویتال
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
09121853918
pishgam.boxel@gmail.com

پولیفت طرح ویتال

(lever block vital)

پولیفت ابزاری دستی می باشد که هم بصورت زنجیری و هم بصورت سیم بکسلی تولید می شود. پولیفت های زنجیری در صنایع مختلفی از جمله آسانسور، نصب دکل و تعمیرگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. پولیفت ها ابزاری برای کشیدن بار و قرار دادن آن در موقعیت دقیق هستند. از این رو بر خلاف دیگر ادوات لیفتینگ و کشش اتصال پولیفت با یک زنجیر کوتاه در طول 1.5 متر صورت می پذیرد. پولیفت دارای یک اهرم دستی می باشد که حرکت این اهرم سبب جمع شدن زنجیر و حرکت بار می شود.
پولیفت زنجیری طرح ویتال از نظر ظاهری با مشابهت بالایی نسبت به نمونه های اصلی ژاپنی هر چند در رده کیفی پایین تر تولید شده و البته قیمت بسیار پاین تری نیز دارد. پولیفت طرح ویتال در ظرفیت های ورنی 800 کیلویی، 1.6 تن، 3200 کیلویی و در ظرفیت حداکثری 6.3 تن به بازار عرضه می شود. ضریب امنیتی بکار گرفته ده در تولید این پولیفت های چینی 3:2 می باشد حال آنکه نمونه های اصلی با ضریب 5:2 تولید می شوند.
بر روی پولیفت های زنجیری از یک زنجیر فولادی خشکه که در گرید G80 تولید شده و دارای تنسایل 550 نیوتن بر میلیمتر مربع است استفاده شده است. این زنجیر یا بصورت گالوانیزه به رنگ نقره ای و یا بصورت زاج کاری شده به رنگ مشکی مات بر روی پولیفت اتصال پیدا کرده است.

پولیفت طرح ویتال
دیگر محصولات
بازگشت به جرثقیل سقفی و ادوات باربرداری
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
جرثقیل سقفی زنجیری و سیم بکسلی
نانوتجارت خرید جرثقیل سقفی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved