نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
پیشگام بکسل
دفعات بازدید : 3125
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 3125
قلاب دینام مادگی فولادی
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
09121853918
pishgam.boxel@gmail.com

قلاب دینام مادگی فولادی

(eye nut)

قلاب دینام یکی از اتصالاتی است که همراه با اسلینگ برای لیفتینگ ماشین آلات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. قلاب دینام هم با اسلینگ های زنجیری و هم با اسلینگ های سیم بکسلی مورد استفاده قرار گرفته و در دو نوع اصلی قلاب دینام نری که دارای یک زائده پیچی شکل است و قلاب دینام مادگی که دارای رزوه های مهره ای شکل است تولید می شود.
در تولید بسیاری از ماشین آلات سنگین صنعتی مانند گیربکس ها و الکتروموتور ها اتصالاتی برای لیفتینگ و حمل انها در نظر گرفته می شود که یا بصورت رزوه های پیچی شکل برای اتصال به قلاب دینام مادگی و یا بصورت سوراخ برای اتصال با قلاب دینام نری در نظر گرفته شده است.
قلاب دینام هم در گرید های فولادی و هم در گرید های استنلس استیل تولید می شود. ترکیبات آلیاژی قلاب دینام فولادی قابلیت تغییر مشخصات مکانیکی از جمله مقاومت کششی را با تغییر در درصد کربن و انجام عملیات سخت کاری حرارتی ممکن می سازند. از این رو کاربری قلاب دینام فولادی در صنایع بیشتر ا موارد استیل بوده و قیمت پایین تری نیز دارند. با این وجد قلاب دینام استنلس استیل نیز به سبب مقاومت بالاتری که در برابر زنگ زدگی دارد مورد استفاده قرار می گیرد.
قلاب دینام در سایز های مختلف اغلب از M2 الی M24 مورد استفاده قرار می گیرد و تولید ان به روش فورج گرم صورت گرفته که در نهایت با رزوه کاری به شکل قلاب دینام نر یا مادگی در می آید.

قلاب دینام مادگی فولادی
دیگر محصولات
بازگشت به زنجیر و اتصالات لیفتینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
جرثقیل سقفی زنجیری و سیم بکسلی
نانوتجارت خرید جرثقیل سقفی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved