نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
پیشگام بکسل
دفعات بازدید : 3105
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 3105
زنجیر فولادی جرثقیل سقفی
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
09121853918
pishgam.boxel@gmail.com

زنجیر فولادی جرثقیل سقفی

(hoist steel chain)

زنجیر فولادی یکی از پر کاربردترین ادوات در لیفتینگ بار محسوب می شود. از زنجیر فولادی در گرید های G80, G100, G120 برای کاربری لیفتینگ بار با جرثقیل ها استفاده می شود. البته علاوه بر اتصال بر روی جرثقیل ها از زنجیر فولادی برای تولید اسلینگ های تک و چند شاخه که برای لیفتینگ همراه با جرثقیل بکار گرفته می شوند، اتصالات پولیفت و وینچ های برقی نیز استفاده می شود.
زنجیر فولادی نسبت به زنجیر های آهنی که در گرید G43 ـولید می شوند دارای مقاومت کششی و تنسایل بالاتری بوده و ساختاری ترد تر دارد. تفاوت زنجیر فولادی جرثقیل سقفی با زنجیر های آهنی اولا در درصد بالاتر کربن بکار رفته در آلیاژ های فولادی و ثانیا در عملیات سخت کاری حرارتی است که به منظور بالا بردن تنسایل و سختی سطحی زنجیر فولادی باربرداری انجام پذیرفته است. زنجیر های فولادی بصورت فورج با خم کاری مفتول های فولادی برای تولید هر دانه زنجیر به دور دانه قبلی و در نهایت با جوشکاری قوس الکتریکی تولید می شوند.
در قیاس با دیگر اتصالات لیفتینگ بار مانند سیم بکسل ها باید گفت که زنجیر های فولادی دارای مقاومت سایشی بسیار بالاتری بوده و اغلب طول عمر کاری بیشتری دارند. از این روست که کاربری جرثقیل های سقفی زنجیری بالاخص تا ظرفیت 10 تن بیشتر از جرثقیل های سیم بکسلی است. البته تنوع ساختار و بافت سیم بکسل ها سبب می شود که بصورت تخصصی تر در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرند.
زنجیر فولادی جرثقیل سقفی اغلب در گرید خشکه G80 تولید شده و در پایین برای اتصال به بار از یک قلاب هوک استفاده می کند. از سایز 6 میلیمتر زنجیر فولادی در تولید بشکه گیر و از سایز 8 میلیمتر به بالا در اتصالات جرثقیل های سقفی برقی و دستی استفاده می شود.

زنجیر فولادی جرثقیل سقفی
دیگر محصولات
بازگشت به زنجیر و اتصالات لیفتینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
جرثقیل سقفی زنجیری و سیم بکسلی
نانوتجارت خرید جرثقیل سقفی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved