نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
هاردوایر ارائه بالاترین کیفیت با نازلترین قیمت
دفعات بازدید : 275284
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 275284
مگنت صنعتی یک تن
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55423008
021-55428950-52
hardwireco@gmail.com

مگنت صنعتی یک تن

(one ton magnet)

مگنت صنعتی یک تن در صنایع فولاد و تولید ورق و همچنین در کاربری های شهرداری مورد استفاده قرار می گیرد. مگنت صنعتی 1 تن قابلیت لیفتینگ قطعات فلزی با قابلیت بالای مگنت شوندگی و با سطح تخت را تا میزان 1 تن داشته و با افزایش زاویه انحنا و یا عدم اتصال صحیح و مستقیم مگنت این قابلیت کاهش می یابد.
از مگنت صنعتی بار 1 تن در کاربری های شهرداری اغلب برای لیفتینگ دریچه های چدنی فاضلاب ها همراه با اسلینگ های زنجیری و جرثقیل استفاده می شود. در صنایع فلزی هم در صنایع تولید ورق های فولادی با ضخامت بالای 0.4 میلیمتر و هم در صنایع تولید فولاد برای لیفتینگ بلوک های آهنی و فولادی از مگنت صنعتی یک تن استفاده می شود.
مگنت صنعتی یک تن در واقع یک ماشین لیفتینگ تمام مکانیکی و فاقد قطعات و کیت های الکتریکی بوده که این امر سبب طول عمر کاری بالای آن می شود. لازم به ذکر است که در صورت کاربری مگنت در محیط های صنعتی با آلودگی بالا به تدریج آلودگی جذب گریس های روان کننده اهرم مگنت صنعتی شده و حرکت آن را کند کرده و از این رو مگنت صنعتی بصورت دوره ای نیاز به سرویس پیدا می کند.
ظرفیت لیفتینگ مگنت یک تن برای لیفتینگ یک ورق آهنی با ضخامت بالا بوده و اغلب در صورت بکارگیری سطوحی با تخلخل بالا کاهش پیدا می کند. بازرگانی هاردوایر وارد کننده انواع مگنت، جرثقیل سقفی و کلیه ادوات و اتصالات لیفتینگ در ایران است.

مگنت صنعتی یک تن
دیگر محصولات
مگنت
مگنت
بازگشت به مگنت
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید تیفور سیم بکسلی تا 4 تن
نانوتجارت تیفور سیم بکسلی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved