نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
هاردوایر ارائه بالاترین کیفیت با نازلترین قیمت
دفعات بازدید : 275262
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 275262
بشکه گیر زنجیری جرثقیل
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55423008
021-55428950-52
hardwireco@gmail.com

بشکه گیر زنجیری جرثقیل

(hoist drum holder)

بشکه گیر زنجیری یکی از اتصالات جرثقیل های سقفی محسوب می شود که در حمل و جابجایی بشکه های فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. بشکه گیر ها بر حسب محتویات بشکه بصورت دو شاخه و چهار شاخه مورد استفاده قرار می گیرند. به سبب ایجاد لنگر و نوسانات بالای بشکه های حاوی مایعات و به منظور بالا بردن امنیت لیفتینگ از بشکه گیر های 5 رشته و برای لیفتینگ بشکه هایی که محتویات جامد از قبیل پودر های صنعتی هستند از بشکه گیر دو شاخه استفاده می شود.
بشکه گیر در منتهی علیه پایینی و در انتهای هر یک از زنجیر های فولادی از یک فک استفاده می کند که بصورت دو بخشی ثابت و متحرک بوده و پس از قرار گرفتن در پشت لبه بشکه و اعمال کشش توسط زنجیر قفل می شود. زنجیر های اتصالی در هر بشکه گیر زنجیری طول ثابت و حدود 0.5 متر دارند تا فاصله هر یک از رشته ها پس از قرار گیری بر روی لبه بشکه به اندازه ای باشد که در برابر لنگر ایجاد شده مقاومت مناسبی پدید آورد. در صورت افزودن طول رشته های زنجیر فولادی زاویه ایجاد شده بین آنها کم شده و بشکه قابلیت گردش و مشکلات بعدی را خواهد داشت.
بر خلاف اسلینگ های زنجیری ساده که رشته های زنجیر با بکارگیری رابط زنجیر بر روی حلقه اسلینگ بصورت آزاد قرار می گیرند در ساختار بشکه گیر حلقه اسلینگ دارای طراحی ویژه ای بوده و دارای دو چشمی برای محدود کردن دامنه حرکت رشته های زنجیر می باشد. بدیهی است که زنجیر بکار رفته در تولید بشکه گیر در گرید های بالای فولادی و اغلب در گرید خشکه G80 با قابلیت کششی و سایشی بالا انتخاب می شود. بازرگانی هاردوایر عرضه کننده کلیه اتصالات لیفتینگ با جرثقیل های سقفی، انواع اسلینگ های زنجیری و سیم بکسلی و بشکه گیر در ایران است.

بشکه گیر زنجیری جرثقیل
دیگر محصولات
اسلینگ سیم بکسلی
اسلینگ سیم بکسلی
اسلینگ زنجیری
اسلینگ زنجیری
بازگشت به انواع اسلینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید تیفور سیم بکسلی تا 4 تن
نانوتجارت تیفور سیم بکسلی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved