نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
دراکو بکسل
دفعات بازدید : 77376
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 77376
سیم بکسل روکش دار بدنسازی
,,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55409906
021 55409851 - 55422650
vahid.vm323@gmail.com

سیم بکسل روکش دار بدنسازی

(gym wire rope)

در باشگاه های بدنسازی از سیم بکسل روکش دار بر روی انواع ماشین های بدنسازی مانند اور کراس استفاده می شود. در واقع سیم بکسل روکش دار هم به سبب داشتن مغزی فولادی که اغلب بصورت 6X19 و یا 7X19 بکار گرفته می شود دارای مقاومت کششی لازم برای لیفت بار می باشد و از طرف دیگر داشتن یک روکش پلاستیکی مانع از تماس مستقیم مفتول های سیم بکسل با سطوح و یا پوست ورزشکاران می شود. سیم بکسل روکش دار هم بصورت وارداتی آمده در بازار یافت می شود که اغلب محصول کشور چین هستند و هم بصورت روکش شده در ایران که قیمت پاین تر و اغلب کیفیت کمتری نیز دارند.
مغزی سیم بکسل روکش دار اغلب بصورت تمام فولادی بوده که در سایز های 5 و 6 دارای بیشترین استفاده است. در واقع برای سفارش سیم بکسل روکش دار اغلب از دو عدد استفاده می شود که عدد اول دلالت بر قطر مغزی فولادی داشته و عدد دوم قطر کلی و بیرونی سیم بکسل پس از فرایند روکش پلاستیکی را معرفی می کند. جنس روکش پلاستیکی سیم بکسل روکش دار PVC که مخفف پلی ونیل کلرید است می باشد. البته ترکیبات شیمیایی بکار رفته در این پلیمر می توانند تفاوت داشته و همین امر نیز سبب مقاومت سایشی متفاوت انواع روکش های پلاستیکی می شود. از مواد افزودنی که به منظور افزایش قابلیت های کیفی پلاستیک روکش سیم بکسل روکش دار مورد استفاده قرار می گیرد می توان به نئوپرین اشاره نمود که از خشک شدن پلاستیک سطحی در اثر کشیده شدن بر روی قرقره های دستگاه های بدنسازی جلوگیری به عمل می آورد. پلی آمید یکی دیگر از مواد ترکیبی پلاستیک در تولید سیم بکسل روکش دار محسوب می شود که به مقاومت سایشی بالاتر این روکش می انجامد.
در کل هدف از بکار گیری مواد افزودنی به PVC بالا بردن قابلیت چقرمگی پلاستیک سطحی سیم بکسل روکش دار می باشد. در این میان نمونه های چینی اغلب با قابلیت های بالاتر از سیم بکسل روکش دار ایرانی و نمونه های کره ای و ژاپنی با وجود قیمت بالاتر کیفیت و طول عمر بهتری نیز دارند. برند دیاکو ژاپن یکی از تولید کنندگان بنام سیم بکسل روکش دار با قابلیت و طول عمر بالا در سطح جهان محسوب می شود. بازرگانی دراکو بکسل وارد کننده کلیه ادوات لیفتینگ بار از جمله سایز های مختلف سیم بکسل روکش دار می باشد.

سیم بکسل روکش دار بدنسازی
دیگر محصولات
سیم بکسل تاور کرین 35 رشته
سیم بکسل تاور کرین 35 رشته
سیم بکسل مهار گالوانیزه گرم
سیم بکسل مهار گالوانیزه گرم
سیم بکسل حفاری مغز کنفی 6X19
سیم بکسل حفاری مغز کنفی 6X19
سیم بکسل نتاب 19 رشته گرید 1960
سیم بکسل نتاب 19 رشته گرید 1960
بازگشت به سیم بکسل فولادی و استیل
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
سیم بکسل آسانسوری
نانوتجارت سیم بکسل آسانسوری
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved