نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
دراکو بکسل
دفعات بازدید : 77080
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 77080
زنجیر فولادی کروزبی Crosby
,,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55409906
021 55409851 - 55422650
vahid.vm323@gmail.com

زنجیر فولادی کروزبی Crosby

(Crosby G80 chain)

زنجیر فولادی در واقع پر کاربرد ترین گرید زنجیر در صنایع می باشد. زنجیر های فولادی در سه گرید G80 معروف به زنجیر خشکه، گرید G100 و گرید G120 تولید می شوند. البته در اغلب کاربری های صنعتی از زنجیر فولادی در گرید G80 تولید می شود چرا که زنجیر خشکه هم دارای قابلیت های کششی و تنسایل مناسبی است و هم ترد و شکننده نیست. یکی از معتبر ترین برند های تولید کننده زنجیر بار فولادی در دنیا برند کروزبی Crosby آمریکا می باشد. این برند از محدود برند هایی است که به تولید زنجیر فولادی برای کاربری های فوق سنگین با گرید G100 , G120 نیز می پردازد.
از زنجیر فولادی بار با برند کروبی در تولید اسلینگ های زنجیری بالاخص برای کاربری های لیفتینگ فوق سنگین مانند جرثقیل های ساحلی در کاربری های دکل های جرثقیل دریایی استفاده می شود. از زنجیر فولادی بار با برند کروزبی بر روی برخی از جرثقیل های سقفی زنجیری محصول کشور آمریکا مانند جرثقیل های YALE نیز استفاده شده است.
هر چند آنالیز متریال زنجیر فولادی کروزبی به روش تست مشخص می شود اما مهمترین مشخصه که سبب قابلیت های کششی منحصر به فرد این زنجیر فولادی بار می شود عملیات حرارتی تولید می شود. از آنجا که شرکت های مختلف تولید کننده زنجیر های فولادی بار فرایند حرارتی را تا دماهای مشخص با سرعت مشخص و به دفعات مشخص بصورت سرمایش و گرمایش مکرر انجام می دهند و این فرایند از اطلاعات محرمانه هر شرکت می باشد زنجیر فولادی بار کروزبی یک سر و گردن بالاتر از دیگر برند های تولید کننده قرار دارد. تنسایل مقاومت کششی بالاتر، مقاومت بالاتر در برابر حرارت و ضربه، قابلیت چکش خواری بهتر و مقاومت سایشی مناسب تر از مشخصات کیفی زنجیر فولادی بار با برند کروزبی می باشد.
اغلب نمونه های زنجیر فولادی بار با برند کروزبی در ایران بصورت کار کرده هستند. با این وجود از آنجایی که مقاومت سایشی و طول عمر کاری زنجیر نسبت به سیم بکسل بسیار بالاست حتی زنجیر های فولادی کار کرده کروزبی نیز طول عمر و قابلیت های مکانیکی بسیار ایده آلی دارند. بازرگانی دراکو بکسل وارد کننده گرید های مختلف زنجیر فولادی در ایران است.

زنجیر فولادی کروزبی Crosby
دیگر محصولات
زنجیر خشکه سایز 6 الی 24 میلیمتر
زنجیر خشکه سایز 6 الی 24 میلیمتر
زنجیر الواتور دانه بلند
زنجیر الواتور دانه بلند
زنجیر لنگر وینچ کشتی
زنجیر لنگر وینچ کشتی
بازگشت به زنجیر فولادی و استیل بار برداری
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
سیم بکسل آسانسوری
نانوتجارت سیم بکسل آسانسوری
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved