نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
سنترال لیفت
دفعات بازدید : 5527
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 5527
لور بلاک زنجیری
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
09001318264
centeral.lift@gmail.com

لور بلاک زنجیری

(Lever block)

لور بلاک Lever block که تحت نام های دیگری چون پولیفت، جک زنجیری و حتی تیفور نیز شناخته می شود ابزاری دستی از نوع زنجیری برای حمل و جایجایی، کشیدن بار بر روی سطوح شیب دار و یا نگهداری بار تحت زاویه می باشد. لور بلاک در توان های وزنی مختلف اغلب از 800 کیلوگرم الی 6 تن تولید می شود. از لور بلاک برای کاربری های مختلفی استفاده می شود که کاربری در صنایع آسانسور برای لیفت کابین در بالانسینگ کابین در حالت بدون موتور، در نگهداری دکل های مخابراتی تحت زاویه و یا در جایگذاری دکل ها، به منظور کشیدن بار بر روی سطوح شیب دار و در تعمیرگاه ها به منظور شاسی کشی خودرو ها می توان نام برد. لور بلک در توان 800 کیلوگرم، 1.6 تن، 3.2 تن و 6.3 تن با برند های مختلفی تولید می شود که برند ویتال VITAL ژاپن شناخته شده ترین برند این ابزار دستی زنجیری می باشد.

لور بلاک زنجیری

اجزا و مشخصات فنی لور بلاک

لور بلاک یا پولیفت از یک بلوک نگهدارنده چرخدنده ها و یک اهرم که بصورت صلب و یکپارچه تولید شده اند تشکیل می شود که گردش اهرم سبب جمع شدن زنجیر اتصال به بار و کشش آن به سمت داخل می شود. لور بلاک دارای دو عدد قلاب یکی در اتصال بلوک در بالا برای تکیه و قرارگیری بر روی سطح اتکا و دیگری قلاب بار در انتهای زنجیر می باشد. زنجیر اتصالی بار بکار گرفته شده بر روی لور بلاک که با گردش اهرم طول آن تغییر می کند از گرید های بالای فولادی و اغلب در گیرد G80 انتخاب می شود که بسته به ظرفیت لیفتینگ لور بلاک از سایز 6 الی 10 میلیمتر مورد استفاده قرار می گیرد. این زنجیر به روش فورج گرم تولید شده و یا به رنگ نقره ای بصورت گالوانیزه و یا بصورت فسفاته به رنگ مشکی در اتصال لور بلاک زنجیری بکار گرفته می شود. قلاب تکیه گاه لور بلاک با بکارگیری اتصالاتی چون زنجیر، تسمه حمل بار برزنتی و یا سیم بکسل بر روی یک سطح ثابت که می بایست متناسب با توان وزنی لور بلاک انتخاب شده باشد اتصال پیدا می کند.

لور بلاک زنجیری با چه برند هایی در ایران یافت می شود

در میان ادوات لیفتینگ بار بعد از جرثقیل سقفی و وینچ ها لور بلاک دارای کاربری گسترده ای هم رده با مگنت های صنعتی می باشد. از این رو کارخانجات متعددی در دنیا به تولید لور بلاک زنجیری می پردازند که شناخته شده ترین این برند ها محصول برند ویتال VITAL بزرگترین تولید کننده ابزار آلات دستی لیفتینگ بار در دنیا می باشد. ضریب امنیتی بکار گرفته شده در تولید لور بلاک برند ویتال که 2:1 می باشد، تکنولوژی بالای این برند در فراوری فلزاتی با مقاومت سایشی و تنسایل بالا که در طول عمر دنده های داخلی لور بلاک زنجیری نقش موثری دارند و دقت در تولید سبب قیمت نسبتا بالای لور بلاک زنجیری تولید برند ویتال شده است. اغلب نمونه های موجود در ایران محصولاتی از کشور چین هستند که با طول عمر و مقاومت کمتری تولید شده اند و بعنوان مثال لور بلاک 6 تن چینی با 9 تن مورد تست قرار گرفته است حال آنکه نمونه های لور بلاک اصلی برند ویتال با 12 تن مورد تست قرار می گیرد. با این وجود قیمت بالای لور بلاک برند ویتال بکارگیری محصولات چینی که البته با قابلیت های بالایی نیز بصورت طرح تولید می شوند توجیه می کند. علاوه بر ویتال برند KITO ژاپن نیز نمونه های محدودی از لور بلاک تولید کرده که در ایران به ندرت یافت می شود. لور بلاک CARL STAHL آلمان، لور بلاک ELEPHANT ژاپن نیز نمونه های با کیفیت دیگری از این محصول صنعتی به شمار می روند. بازرگانی سنترال لیفت وارد کننده برند های مختلف لور بلاک در ایران می باشد.

دیگر محصولات
جک زنجیری 3 تن VITAL سری VR2
جک زنجیری 3 تن VITAL سری VR2
پولیفت ۳۲۰۰ کیلوگرمی یا ۳ تن
پولیفت ۳۲۰۰ کیلوگرمی یا ۳ تن
جک زنجیری یک 1 تن ویتال سری VR2
جک زنجیری یک 1 تن ویتال سری VR2
جک زنجیری 1600 کیلویی ویتال
جک زنجیری 1600 کیلویی ویتال
جک زنجیری 0.8 تن ویتال اصلی ژاپن
جک زنجیری 0.8 تن ویتال اصلی ژاپن
پولیفت ۶۳۰۰ کیلوگرمی یا ۶ تن
پولیفت ۶۳۰۰ کیلوگرمی یا ۶ تن
پولیفت ۸۰۰ کیلویی
پولیفت ۸۰۰ کیلویی
پولیفت ۱۶۰۰ کیلویی ویتال طرح چین
پولیفت ۱۶۰۰ کیلویی ویتال طرح چین
جک زنجیری 6 تن ویتال
جک زنجیری 6 تن ویتال
بازگشت به پولیفت جک زنجیری
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید انواع سیم بکسل فولادی و استیل
نانوتجارت سیم بکسل فولادی و استیل
خرید انواع وینچ برقی
نانوتجارت وینچ برقی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved