نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بازرگانی برادران امیر
دفعات بازدید : 7083
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 7083
وینچ بالابر مصالح ساختمانی
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
021-55415814
baradaranamirrr@gmail.com

وینچ بالابر مصالح ساختمانی

(construction winch)

وینچ های بالابر ساختمانی به منظور داشتن قابلیت کاربری در محیط های عمومی بصورت تک فاز تولید می شوند. از وینچ ها به منظور بالا بردن مصالح در طبقات مختلف ساختمان های در حال ساخت و یا بازسازی استفاده شده و بر روی پایه هایی اتصال پیدا می کنند. وینچ بالابر مصالح در ظرفیت های ورنی مختلف از 100 به 200 گرفته الی 800 به 1600 تولید می شوند.
وینچ بالابر مصالح ساختمانی بر خلاف بسیاری از وینچ هخای صنعتی مانند وینچ کشتی که بصورت زنجیری تولید می شوند بصورت سیم بکسلی تولید شده است. بر حسب ظرفیت لیفتینگ وینچ برقی تک فاز ساختمانی از ساختار های مختلفی سیم بکسل در اتصال وینچ استفاده می شود. سیم بکسل 6X19 ، سیم بکسل نتاب 19X7 ، سیم بکسل فولادی 6X37 و حتی در برخی تماژ پایین از سیم بکسل های مغز کنفی نیز در اتصال وینچ بالابر مصالح ساختمانی استفاده می شود.
مبنای عملکرد وینچ بالابر تک فاز اتصال یک موتور الکتریکی به یک گیربکس خورشیدی و در نهایت اتصال این گیربکس به یک درام در حال گردش می باشد. وینچ ها مجهز به یک ترمز اضطراری هستند که با رها کردن دکمه کنترل بالابر وینچ فعال می شود. از آنجایی که اتصال وینچ بالابر مصالح ساختمانی بصورت پیچ و مهره ای صورت می پذیرد این ماشین لیفتینگ بار دو کاره محسوب می شود. به منظور افزودن قابلیت حمل افقی مصالح پس از لیفتینگ از پایه هایی در محل اتصال وینچ استفاده می شود که دارای یک ترولی با حرکت افقی محدود است.
وینچ بالابر مصالح ساختمانی : لینک سایت

وینچ بالابر مصالح ساختمانی
دیگر محصولات
بشکه گیر دو قلاب زنجیری
بشکه گیر دو قلاب زنجیری
ورق گیر زنجیری
ورق گیر زنجیری
جرثقیل دستی ویتال 3 تن
جرثقیل دستی ویتال 3 تن
وینچ بالابر تک فاز
وینچ بالابر تک فاز
بازگشت به جرثقیل و ادوات لیفتینگ بار
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved