نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
آریا بکسل
دفعات بازدید : 84544
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 84544
زنجیر گرید مختلف
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
02155414729 | 55414468
021-55414729
aria_boxsel45@yahoo.com

زنجیر گرید مختلف

(Chain)

آریا بکسل عرضه کننده انواع زنجیر گرید های مختلف برای باربرداری، کاربری بعنوان زنجیر لنگر و زنجیر کشتارگاهی در ایران است. زنجیر فولادی در باربرداری در گرید های مختلف بصورت خشکه معروف به گرید G80 و گرید های بالاتر مانند گرید g100, g120 مورد استفاده قرار می گیرند. زنجیر فولادی بار با انتخاب متریال و آلیاژ های ویژه فولادی که دارای درصد بالایی از کربن هستند و به روش فورج سرد تولید می شود. مفتول های بکار گرفته شده در تولید زنجیر فولادی باربرداری علاوه بر داشتن آلیاژ ویژه طی یک عملیات حرارتی چند مرحله ای نورد و سخت کاری می شوند تا در برابر کشش و سایش دارای مقاومت مناسبی باشند.
زنجیر فولادی در گرید های مختلف در سایز 6 الی 24 میلیمتر مورد استفاده قرار می گیرد. سایز 6 میلیمتر از ینجر فولادی بار بر روی بشکه گیر ها مورد استفاده قرار می گیرد. زنجیر فولادی بار برداری از سایز 8 میلیمتر هم در تولید اسلینگ های زنجیری مورد استفاده قرار می گیرد و هم در اتصالات ادوات لیفتینگ بار مانند جرثقیل های سقفی زنجیری، پولیفت و وینچ های زنجیری.
زنجیر فولادی با وجود داشتن مقاومت کششی مناسب در برابر مواد خورنده آسیب پذیری بالایی دارد. از روش های متنوعی به منظور بالا بردن مقاومت زنگ زدگی زنجیر فولادی در گرید های مختلف استفاده می شود که روش آبکاری گالوانیزه سرد و گرم که با بکارگیری عنصر فلزی زینک روی انجام می گیرد از محبوب ترین انها می باشد. نمونه هایی از زنجیر فولادی که به رنگ مشکی مات در بازار یافت می شوند به روش زاج کاری پوشش داده شده اند. در برخی از موارد نیز از روش رنگ کاری کوره ای برای پوشش دادن سطخ زنجیر فولادی باربرداری استفاده می شود. بازرگانی آریا بکسل وارد کننده و عرضه کننده گرید های مختلف زنجیر فولادی بار در ایران است.
کاربرد : لیفتینگ

زنجیر گرید مختلف
دیگر محصولات
اتصالات زنجیر و سیم بکسل
اتصالات زنجیر و سیم بکسل
قلاب
قلاب
انواع شگل
انواع شگل
حلقه
حلقه
شگل
شگل
بست بکسل
بست بکسل
بازگشت به زنجیر و اتصالات لیفتینگ
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید سیم بکسل روکش دار
نانوتجارت سیم بکسل روکش دار
سیم بکسل استیل
سیم بکسل استیل - نانوتجارت
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved