نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
ارشام بکسل
دفعات بازدید : 251097
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 251097
شگل کروزبی اصل آمریکا
,واردکننده,تولید کننده,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55426042
021-55426043
info@arshamboxel.com

شگل کروزبی اصل آمریکا

(Crosby Shackle)

شگل کروزبی ساخت کشور امریکا در از تناژ 1تن الی 300 تن جهت مصارف کشتی رانی و پتروشیمی. شگل کروزبی از جنس فولاد و یا آلیاژ فولادی تولید شده و پس از گذراندن مراحل فورج وارد مرحله عملیات حرارتی شامل سرمایش و گرمایش در مراحل مختلف شده و این امر سبب بالا رفتن تنسایل و سختی سطحی و داخلی آن می شود. بسیاری از مراحل سخت کاری شگل کروزبی بصورت محرمانه و مختص شرکت کروزبی اصل آمریکا بوده که بیشتر این اطلاعات مربوط به مراحل سخت کاری دمای سرمایش و گرمایش، مدت زمان گرمایش و سرمایش و سرعت افزایش و کاهش دمای تولید است.

شگل کروزبی اصل آمریکا

ویژگی های منحصر به فرد شگل کروزبی

1. شگل کروزبی با ضریب امنیتی 5 به 1 و در برخی استاندارد ها 4 به 1 تولید و عرضه می شود و این امر سبب بالا بودن استحکام و امنیت اتصال است.
2. شگل کروزبی اصل آمریکا در بیش از 15 مدل مختلف مناسب برای باگذاری های متنوع و صنایع مختلف تولید شده که هر یک دارای ویژگی های اتصال متفاوتی هستند و امر اتصال را تسریع کرده و انتخاب را برای کاربری بالا تر می برند.
3. شگل کروزبی در سایز و تناژ برابر با دیگر برندها دارای سختی و تنسایل بالاتری می باشد. این امر به دلیل حساسیت در طراحی، دقت در فورج و البته عملیات گرمایشی منحصر به فرد شرکت کروزبی آمریکا می باشد.
4. شگل های کروزبی مورد تایید صنایع نظامی و دریایی آمریکا و صنایع نظامی اکثر کشورهای قدرتمند دنیا می باشد.
5. کلیه شگل های کروزبی اصل آمریکا قبل از عرضه در بازار مراحل تست آنالیز و تنسایل را تک به تک طی کرده تا از استحکام محصول اطمینان به عمل آید.

سایز و تناژ مختلف شگل کروزبی

شگل کروزبی در بازه گسترده ای از بار وارده و برای بارهای 1 الی 300 تن در سایزهای مختلف و معمولا بصورت اینچی تولید می شود و این بازه گسترده نیاز کلیه صنایع سبک و سنگین از جرثقیل های سقفی کارگاهی تا بارج ها و کشتی های باری بسیار سنگین را پوشش می دهدو شایان ذکر است که پرکاربردترین نوع شگل کروزبی به شکل پینی و طبق استاندارد G209 از پین رزوه دار تشکیل شده است. این استاندارد از شگل برای اتصال تک پا طراحی شده و برای اتصال اسلینگ های چند شاخه که بار وارده در چند جهت به پین وارد می شود طراحی نشده اند. شکل های دیگر شگل کروزبی اصل آمریکا که بصورت پیچ و مهره های تولید می شوند امنیت اتصال در اتصالات بارگذاری چند جانبه را افزایش می دهند.

دیگر محصولات
شگل 17 تن کروزبی
شگل 17 تن کروزبی
شگل 17 تن کروزبی
شگل 17 تن کروزبی
شگل 300 تن کروزبی
شگل 300 تن کروزبی
بازگشت به شگل کروزبی
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید زنجیر بار برداری فولادی و استیل
نانوتجارت زنجیر فولادی خشکه بار برداری
بالانسر فنری چیست و چه کاربردی دارد؟
بالانسر فنری
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved