نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
ارشام بکسل
دفعات بازدید : 251416
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 251416
بست بکسل کروزبی
,واردکننده,تولید کننده,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55426042
021-55426043
info@arshamboxel.com

بست بکسل کروزبی

(Crosby Clips)

بست بکسل کروزبی که به منظور اتصال سیم بکسل معمولا در چند اتصال به منظور ایجاد نوعی اسلینگ بکار می رود دارای سه بخش اصلی به قرار زیر است: 1. قسمت یو شکل فولادی دو سر رزوه 2. قسمت وسطی که به شکل زین اسب است 3. مهره های دو سر یو که بر روی رزوه بسته می شوند. بست بکسل کروزبی مورد تایید صنایع نضامی و دریایی آمریکا و صنایع سنگین کشورهای صنعتی دنیا بوده که خود نشان دهنده کیفیت این محصول می باشد. طراحی دقیق، استفاده از آلیاژ و متریال با کیفیت و ویژه، تولید و فورج دقیق، عملیات حرارتی مختص کروزبی و تست تنسایل و آنالیز متریال هر قطعه بطور مجزا موجب بالاتر بودن تنسایل و سختی بست بکسل کروزبی نسبت به موارد مشابه می باشد.
کاربرد : اتصالات لیفتینگ

بست بکسل کروزبی

انواع و استاندارد های بست بکسل کروزبی

بست بکسل کروزبی در شکل ها، سایز ها و استاندارد های مختلفی تولید و عرضه می شوند. پرکاربردترین آنها در شکل یو دو سر رزوه همراه با مهره های موازی تولید می شود که در دو استاندارد G-450 که کاربرد عمومی دارد و G-426 که بصورت محدود تولید شده و کاربری محدود تری دارد موجود می باشد. شکل دیگری از بست بکسل کروزبی نیز موجود می باشد که در آن مهره ها در جهات بر عکس یکی در بالا و یکی در پایین بسته می شود که طبق استاندارد و کد G-429 و در سایزهای 3/8و 3/4و 5/16 , 1 آینچ تولید و عرضه می شوند. علاوه بر نوع و متریال فولادی بست بکسل کروزبی از متریال استنلس استیل نیز موجود می باشد که با کد SS-450 که مخفف Stainless Steel به معنای استیل ضد زنگ می باشد تولید می شود.

نحوه اتصال بست بکسل کروزبی

انتخاب سایز مناسب بست بکسل بسته به سایز سیم بکسل و مطابق با جداول استاندارد صورت می پذیرد. در اتصال بست بکسل توجه به این نکته ضرورت دارد که بخش یو شکل در پایین سیم بکسل کوتاه شده و پیچ و مهره ها در بالای سیم بکسل کوتاه و تماما در همین جهت قرار می گیرند. در اکثر مواقع از چند بست بکسل کروزبی برای استحکام اتصال همزمان استفاده می شود. در این موارد اولین بست بکسل در نزدیکی یعنی چند سانتیمتری آخر پروفیل سیم بکسل دوبل شده و نه در نزدیکی محل خم شدن سیم بکسل بسته می شود. در صورتیکه نیاز به دو بست بکسل باشد دومین بست در نزدیکترین نقطه ممکن به گوشواره و یا محل خم شدن سیم بکسل بسته می شود. برای اتصال مهره های بست بکسل نیز باید گشتاور یکسانی به هر دو وارد شود بنابراین به جای محکم کردن یکباره و کامل یکی از بست های بکسل بصورت برابر بین مهره های بست های مختلف حرکت کرده و میزان استحکام اتصال را بصورت برابر بین بست ها افزایش دهید. در صورتیکه نیاز به بیش از 2 بست بکسل باشد اتصال رو بگونه ای تکرار کنید که فواصل بست های بکسل بصورت برابر قرار گیرند. شایان ذکر است در صورت استفاده از پولی در نقطه خمش سیم بکسل حتما یک بست بکسل اضافی نیز برای اتصال در نظر بگیرید.

دیگر محصولات
قلاب کروزبی
قلاب کروزبی
اتصالات کروزبی
اتصالات کروزبی
اتصالات آمریکایی
اتصالات آمریکایی
اتصالات کروزبی امریکا
اتصالات کروزبی امریکا
هوک کروزبی
هوک کروزبی
بازگشت به اتصالات کروزبی
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید زنجیر بار برداری فولادی و استیل
نانوتجارت زنجیر فولادی خشکه بار برداری
بالانسر فنری چیست و چه کاربردی دارد؟
بالانسر فنری
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved