نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
بلبرینگ ویکی برینگ عرضه بلبرینگ در تهران و شهرستان با قیمت مناسب و استعلام قیمت بلبرینگ
دفعات بازدید : 20775
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 20775
بال اسکرو HIWIN آمریکا
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
09122546786
info@wikibearing.ir

بال اسکرو HIWIN آمریکا

(HIWIN ball screw)

شناخته شده ترین و برترین تولید کننده بال اسکرو در دنیا برند HIWIN آمریکا می باشد. در واقع این برند صنعتی بصورت کاملا تخصصی به تولید بال اسکرو طبق استاندارد صنایع آمریکا ASTM می پردازد. بال اسکرو برند HIWIN در صنایع هواپیماسازی بویینگ ، تجهیزات نظامی کشور آمریکا و در تجهیزات هوا فضای شرکت ناسای آمریکا مورد استفاده قرار می گیرد که نشان از کیفیت محصولات این برند دارد.
بال اسکرو HIWIN در دو گرید از متریال آلیاژی فولاد و استنلس استیل به بازار عرضه می شوند. بال اسکرو فولادی با برند HIWIN با بکارگیری آلیاژ های کربن دار فولادی که تحت عملیات حرارتی سخت کاری می شوند تولید شده تا دارای قابلیت بارگذاری بالا و مقاومت سایشی فوق العاده ای باشند. این در حالی است که بال اسکرو استنلس استیل از گرید استیل 316 تولید شده است که دارای درصد بالایی کروم و نیکل در ترکیبات آلیاژی استیل بال اسکرو بوده و از اندکی مولیبدنیوم به منظور افزایش قابلیت های سایشی و به حداقل رساندن جذب تحت میدان مغناطیسی استفاده می کند.
بال اسکرو های وین HIWIN علاوه بر کشور آمریکا در مراکز تولید دیگری مانند کشور کره نیز تولید می شود که تحت لیسانس برند اصلی قرار دارند. مقاومت سایشی بسیار بالا، قابلیت تنسایل بسیار بالا، قابلیت های حرارتی بالا و حداقل تلرانس ابعادی از مشخصات کیفی بال اسکرو HIWIN محسوب می شود. در قیاس با برند های چینی بال اسکرو HIWIN قیمت بسیار بالاتری برای خریداران داشته که البته با توجه به طول عمر بالاتر توجیه اقتصادی دارد.
به منظور خرید بال اسکرو های وین رعایت استاندارد های ابعادی که بر حسب اینچ برای این برند مشخص شده اند با توجه به تلرانس بسیار پایین اهمیت ویژه ای دارد. عدم لرزش در زمان عملکرد که ثبات را به همراه دارد از دیگر مشخصات کیفی بال اسکر. های وین آمریکا محسوب می شود. بازرگانی ویکی لیفت وارد کننده انواع یاتاقان برینگ، واگن ریل و بال اسکرو در ایران است.
بال اسکرو HIWIN آمریکا : لینک سایت

بال اسکرو HIWIN آمریکا
دیگر محصولات
بال اسکرو INA آلمان
بال اسکرو INA آلمان
یاتاقان پیچ و مهره ای چهارگوش
یاتاقان پیچ و مهره ای چهارگوش
یاتاقان پیچ و مهره ای بیضوی OVAL
یاتاقان پیچ و مهره ای بیضوی OVAL
بال اسکرو اسمبلی
بال اسکرو اسمبلی
بازگشت به یاتاقان
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
ساچمه چیست و اشکال مختلف ساچمه کدامند؟
ساچمه چیست و اشکال مختلف ساچمه
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved