نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
صنعت سازان پارس استعلام قیمت شیر برقی گاز با مناسب ترین قیمت
دفعات بازدید : 208360
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 208360
فیلتر نازل گازوئیل
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
02177607818-02177608227-02177677
021-77608227
amir.mehdizadeh1364@gmail.com

فیلتر نازل گازوئیل

(gasoil nozzle filter)

فیلتر نازل گازوئیل در واقع یک قطعه استوانه ای می باشد که هم بصورت مش های فلزی از جنس استنلس استیل و هم بصورت بافت های کرکی و اسفنجی تولید می شود. فیلتر نازل گازوئیل اغلب بصورت یک قرص تولید شده و از این رو در زبان انگلیسی به نام tablet نیز شناخته می شود. نقش فیلتر نازل گازوئیل در حذف آلاینده های سوخت گازوئیل پیش از ورود به دریچه نازل که دارای حفره بسیار کوچکی است و به منظور جلوگیری از بسته شدن دریچه نازل بسیار مهم می باشد. فیلتر نازل گازوئیل در پشت نازل قرار گرفته و بصورت کاملا فیت قرار یم گیرد تا امکان نشت و ورود گازوئیل از اطراف فیلتر فراهم نباشد. گروه صنعت سازان پارس وارد کننده کلیه تجهیزات مشعل و انواع فیلتر برای نازل های گازوئیل می باشد.

فیلتر نازل گازوئیل

قابلیت جذب و زمان تعویض فیلتر نازل گازوئیل

طول عمر نازل گازوئیل اغلب بسیار بالاتر از فیلتر نازل می باشد و در واقع خود فیلتر نازل نقشی بسیار مهم در افزایش طول عمر دیگر اجزای نازل دارد. طول عمر و مدت زمان کاری فیلتر نازل گازوئیل اولا به میزان آلاینده های فاز جامد گازوئیل بستگی داشته و ثانیا تابع دبی جریان گازوئیل و تراکم بکار رفته در بافت های داخلی فیلتر می باشد.بسته به اینکه از چه نوع فیلتر نازل گازوئیل استفاده می شود که بصورت مش فلزی، سینتر، بافت رشته های فلزی و یا اسفنجی باشد زمان تعویض فیلتر نازل گازوئیل متفاوت است. در واقع پس از اتصال فیلتر نازل در مدت طولانی منافذ بینابینی فیلتر نازل به تدریج توسط آلاینده های فلز جامد گازوئیل که می تواند به شکل گرد و غبار، الیاف، دوده و حتی در صورت عدم استفاده از فیلتر گازوئیل مناسب به شکل سنگریزه نیز باشد پر شده و از این رو طول عمر فیلتر نازل گازوئیل کاهش می یابد. استفاده از برند های معتبر تولید کننده فیلتر نازل مانند برند دانفوس دانمارک یکی دیگر از راه های افزایش طول عمر فیلتر نازل گازوئیل می باشد. قابلیت جذب آلاینده های گازوئیل برای فیلتر های معمولی نازل بین 7 الی 10 میکرون و برای برند های معتبر بین 5 الی 7 میکرون می باشد.

مقایسه انواع و قابلیت های فیلتر نازل

سوخت گازوئیل یک سوخت با آلاینده های بسیار بالا می باشد که این آلاینده ها نه تنها در فاز جامد بلکه در فاز مایع نیز بصورت آب و روغن محلول ظاهر می شوند. آلاینده های گازوئیل هم در مرحله تولید، انتقال و ذخیره این سوخت در داخل تانکر ها پدید می آیند. فیلتر نازل در واقع آخرین نوع فیلتر در سر راه گازوئیل پیش از ورود به نازل می باشد که تنها قابلیت جذب آلاینده های فاز جامد و در ابعاد محدود را دارد. در واقع گازوئیل پیش از برخورد به فیلتر نازل توسط فیلتر های پیچی شکل Spin-on تا درصد بالایی تصفیه شده است.

فیلتر نازل گازوئیل که به شکل استوانه ای با وزن بسیار پایین تولید می شود هم در متریال های مختلف و هم در روش های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. انواع و شکل های مختلف فیلتر نازل به قرار زیر می باشد.

فیلتر های نازل به ندرت از نوع پاششی یا سینتر نیز تولید می شوند که در نهایت الیاف آنها شبیه به حباب های ریز در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

علائم بسته شدن حفره های فیلتر نازل

علائم بسته شدن حفره های فیلتر نازلفیلتر نازل در هر شکلی که باشد دارای حفره هایی برای عبور جریان گازوئیل می باشد. این حفره ها در طراحی مهندسی بگونه ای قرار می گیرند که حفره های با ابعاد بالاتر در بیرونی ترین لایه از فیلتر نازل و حفره های ریز تر در لایه های داخلی تر قرار گیرند که این نوع طراحی از بسته شدن و جلوگیری از عبور گازوئیل در بیرونی ترین لایه جلوگیری می کند. با این وجود با گذر زمان و عملکرد طولانی مدت نازل گازوئیل حفره های فیلتر نازل به تدریج بسته شده و نیاز به تعویض پیدا می کند. یکی از اصلی ترین علائمی که نشان از زمان تعویض فیلتر نازل دارد کاهش فشار پاشش گازوئیل در خروجی نازل می باشد. البته کاهش این فشار می توان ناشی از عدم عملکرد صحیح پمپ گازوئیل و یا بسته شدن حفره های فیلتر اصلی پیچی گازوئیل نیز باشد.
دیگر محصولات
فیلتر صافی ایرانی خط گاز مشعل 1/2
فیلتر صافی ایرانی خط گاز مشعل 1/2
فیلتر گاز ماداس FM DN 40
فیلتر گاز ماداس FM DN 40
فیلتر گاز ماداس فلنجFGM DN 50 FL
فیلتر گاز ماداس فلنجFGM DN 50 FL
FGM DN 50 FL فیلتر گاز ماداس فلنج
FGM DN 50 FL فیلتر گاز ماداس فلنج
 فیلتر گاز کروم شرودرGFK80F60
فیلتر گاز کروم شرودرGFK80F60
فیلتر صافی ایرانی خط گاز مشعل 2
فیلتر صافی ایرانی خط گاز مشعل 2
فیلتر گاز ماداس FM DN 50
فیلتر گاز ماداس FM DN 50
FM DN 40 فیلتر گاز ماداس
FM DN 40 فیلتر گاز ماداس
فیلتر صافی ایرانی خط گاز مشعل 1
فیلتر صافی ایرانی خط گاز مشعل 1
فیلتر گازوئیل شکوهShokouh
فیلتر گازوئیل شکوهShokouh
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved