نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
صنعت سازان پارس استعلام قیمت شیر برقی گاز با مناسب ترین قیمت
دفعات بازدید : 208391
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 208391
شیر برقی گازوئیل
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
مرکزی تهران
02177607818-02177608227-02177677
021-77608227
amir.mehdizadeh1364@gmail.com

شیر برقی گازوئیل

(Gas-oil electric valve)

شیر برقی گازوئیل یک کیت الکتریکی به منظور کنترل دبی و جریان گازوئیل در سوخت رسانی به مشعل های گازوئیلی در سیستم تاسیسات حرارتی محسوب می شود. شیر برقی گازوئیل بر روی خط لوله جریان گازوئیل بسته شده و با فرایند باز و بسته گردن یک گیت مجرای حرکتی سوخت را کنترل کرده و از این رو بعنوان یک حسگر کنترلی بر روی جریان گازوئیل تاثیر می گذارد.
شیر برقی گازوئیل Gas-oil electric valve که به نوعی سلونوئید نیز محسوب می شود بصورت یک قطعه مکعبی گاهی استوانه ای شکل با پوشش سطحی پلاستیکی تولید شده و بصورت متصل به یک سه راهی که اغلب از جنس برنزی است مورد استفاده قرار می گیرد. شیر برقی گازوئیل اغلب بر حسب سایز دریچه بصورت اینچی مانند 1/2 اینچ، 1 اینچ و غیره عرضه می شود اما در واقع دارای اطلاعات فنی بسیار گسترده و دقیقی می باشد. شیر برقی گازوئیل قابلیت عبور گازوئیل با ویسکوزیته در سطح استاندارد و بدون ذرات جامد معلق را دارد. صنعت سازان پارس وارد کننده کلیه تجهیزات گرمایشی و مشعل های تاسیساتی و صنعتی شامل انواع پرشر سوئیچ ها، رگلاتور های گاز و شیر برقی گازوئیل و گاز در ایران است.

شیر برقی گازوئیل

مشخصات فنی و عددی شیر برقی گازوئیل

اغلب نمونه های شیر برقی گازوئیل با شیر برنزی که دارای اجزای داخلی استنلس استیل هستند تولید می شوند تا در تماس با گازوئیل که دارای ناخالصی های بسیاری از جمله روغن و آب است دچار زنگ زدگی داخلی نشود. شیر برقی گازوئیل بصورت تک فاز بوده که اغلب با ولتاژ 110V AC کار می کند. نوع و متریال بکار گرفته شده در اتصال شیر برقی گازوئیل نقش بسیار مهمی در جلوگیری از ایجاد نشتی در سوخت رسانی داشته که در بسیاری از کاربری ها نوع Viton® Diaphragm مورد استفاده قرار می گیرد.سایز اوریفیس شیر برقی گازوئیل Orifice Size یکی دیگر از فاکتور های فنی در عملکرد این قطعه بوده که بصورت مستقیم بر روی دبی جریان گازوئیل تاثیر گذاشته و بعنوان مثال برای شیر 1 اینچی سایز 25 میلیمتر را داراست. اغلب نمونه های شیر برقی گازوئیل برای عملکرد در محدوده دمایی 15 الی 250 درجه فارنهایت معادل -10 الی 120 درجه سانتی گراد طراحی و تولید می شوند. حداکثر فشار کاری شیر برقی گازوئیل تا اندازه زیادی تابع متریال و کیفیت تولید می باشد و برای اغلب نمونه های موجود در بازار در محدوده 7-145 PSI است.

معرفی سری های مختلف از شیر برقی گازوئیل کروم شرودر KROM

معرفی سری های مختلف از شیر برقی گازوئیل کروم شرودر KROM یکی از معتبر ترین برند های تولید کننده شیر برقی گازوئیل در دنیا که به تولید رله و ترانس نیز می پردازد برند المانی کروم شرودر Krom Schroeder آلمان است. سری های مختلفی از شیر برقی با این برند برای عبور گاز و گازوئیل در تجهیز مشعل های صنعتی و تاسیساتی به بازار عرضه شده اند که هر یک دارای مشخصات و مزایایی خاص برای کاربری های مشخص هستند. برخی از انواع سری های شیر برقی گازوئیل کروم شرودر بصورت تک و برخی بصورت سلونوئید دوبل طراحی و تولید شده اند و برخی از آنها نیز با کد خاص بصورت ترکیبی یک شیر برقی و رگلاتور به بازار عرضه می شوند. سری های مختلف از شیر برقی گازوئیل کروم شرودر به قرار زیر می باشند.

سری های بسیار متنوعی دیگری از محصولات کروم شرودر بصورت شیر برقی گازوئیل و گاز به بازار عرضه می شوند که شامل VMV که شیر های تطابق دهنده هستند می باشد. اطلاعات فنی شیر ها شامل نوع سیت بکار گرفته شده در اتصال نیز می باشد که برای انواع مختلف شیر برقی گازوئیل کروم در دو نوع A معرف سیت های استاندارد و B سیت های محدود شده می باشند.

دیگر محصولات
بوبین شیر برقی
بوبین شیر برقی
شیر برقی گاز دانگز تکضرب تدریجی
شیر برقی گاز دانگز تکضرب تدریجی
شیر برقی کروم شرودرCG35F05-VT2W
شیر برقی کروم شرودرCG35F05-VT2W
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved