نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
سیم بکسل برادران امیر
دفعات بازدید : 20696
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 20696
جرثقیل دستی 2 کاره طرح ویتال VITAL
,واردکننده,,,
مرکزی تهران
021-55415814
Denaboxel
iwasbadangel@gmail.com

جرثقیل دستی 2 کاره طرح ویتال VITAL

(chinese vital chain block)

جرثقیل سقفی دستی زنجیری هم بصورت 2 کاره و هم بصورت 4 کاره مورد استفاده قرار می گیرد. جرثقیل دستی زنجیری 2 کاره از یک قلاب هوک برای اتصال به قلاب سقفی استفاده کرده و قابلیت حرکت افقی بار را پس از لیفتینگ ندارد. جرثقیل دستی زنجیری 2 کاره ویال هم بصورت اصلی تولید ژاپن در بازرگانی دنا بکسل قابل عرضه می باشد و هم بصورت طرح چینی که اغلب در تناژ 1 الی 10 تن مورد استفاده قرار می گیرند. نمونه های اصلی از جرثقیل دستی زنجیری ویتال طبق استاندارد AS1418.2 تولید شده و دارای حفاظ امنیتی بار اضافه هستند و همراه با استاندارد JIS و ISO به بازار عرضه می شوند.
نمونه های طرح ویتال از جرثقیل دستی زنجیری که بخش عمده ای از بازار را به خود اختصاص می دهند که از آلیاژ هایی در گرید های پایین با طول عمر پایین تر از نمونه های اصلی اما با قیمت بسیار پایین تر و طول عمر کاری قابل قبولی به بازار عرضه می شوند. جرثقیل دستی طرح ویتال با ارتفاع لیفتینگ 3، 5 و 6 متری به بازار عرضه می شوند. سری VL از جرثقیل دستی ویتال طرح دارای قلاب هوک همراه با یک بلبرینگ می باشد که قابلیت اتصال قلاب بر روی زنجیر بصورت متحرک و ایجاد زنجیر دوبل را فراهم می کند.
تفاوت اصلی نمونه های جرثقیل زنجیری اصلی ویتال و طرح در قابلیت های فنی شرکت ها در فراوری فولاد بکار رفته در بلوک جرثقیل دستی می باشد. آلیاژ های فولادی و عملیات سخت کاری حرارتی بکار رفته در تولید چرخدنده های داخلی جرثقیل دستی زنجیری ویتال اصلی ژاپنی قابلیت تحمل بار بسیار بالا در سیکل های کاری بالا را فراهم نموده و سختی سطحی بالای 40 راکول در تولید این چرخدنده ها به افزایش طول عمر آنها می انجامد. در حالی که ضریب امنیتی بکار گرفته شده در تولید جرثقیل دستی زنجیری ویتال VITAl آصلی ژاپنی 5:1 است نمونه های چینی در مرحله تست تنها با باری در رده اندکی بالاتر از توان اسمی تست می شوند. بعنوان مثال جرثقیل دستی زنجیری ویتال طرح 5 تن با بار 6.3 تن و جرثقیل 10 تا با 12.5 تن مورد تست قرار می گیرد.
سری های متنوعی از جرثقیل دستی طرح ویتال با ارتفاع لیفتینگ مختلف به بازار عرضه می شود که سری های VL, VP و VH پر کاربرد ترین آنها هستند. جرثقیل دستی زنجیری ویتال در محدوده دمایی -10 الی 50 درجه سانتی گراد بهترین کاربری را دارد.

جرثقیل دستی 2 کاره طرح ویتال VITAL
دیگر محصولات
جرثقیل برقی زنجیری WKTO چین
جرثقیل برقی زنجیری WKTO چین
جرثقیل دستی ویتال VITAL دو کاره زنجیری
جرثقیل دستی ویتال VITAL دو کاره زنجیری
جرثقیل برقی سه فاز کیتو KITO چهار کاره
جرثقیل برقی سه فاز کیتو KITO چهار کاره
بازگشت به انواع جرثقیل دستی و برقی
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید انواع بشکه گیر
نانوتجارت بشکه گیر زنجیری
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved