نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
دنا بکسل
دفعات بازدید : 20550
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 20550
تسمه جغجغه باربند YALLE
,واردکننده,,,
مرکزی تهران
021-55412800
Denaboxel
iwasbadangel@gmail.com

تسمه جغجغه باربند YALLE

(cargo ratchet)

تسمه جغجغه یال YALLE که از تسمه حمل بار رولی با برند YALLE استفاده می کند ابزاری کاربردی در محکم کردن و بستن بار محسوب می شود. تسمه جغجغه یال همراه با تسمه باربرداری در طول 10 متری عرضه می شود. بدنه تسمه جغجغه از سه بخش اصلی یعنی بدنه Ratchet که از جنس فلزی تولید شده و دارای یک اهرم دستی است، تسمه باز بار برداری که بر حسب تناژ تسمه جغجغه با عرض و ضخامت های مختلفی تولید می شود و در نهایت قلاب فلزی سر تسمه که نقش گیره را در تکمیل اتصال ایفا می کند.
تسمه جغجغه دارای یک اهرم دستی می باشد که با حرکت رفت و برگشتی خود در هر بار سیکل حرکتی به جمع کردن میزان مشخصی از تسمه رولی بار می پیدازد و در نهایت با بسته شدن کامل تسمه اهرم تسمه جغجغه نیز در موقعیتی مشخص فیکس می شود.
در صنایع سبک اغلب از تسمه جغجغه 3 تن که دارای تسمه باربرداری به رنگ زرد است در باربرند وانت ها و کامیون ها استفاده می شود اما در برخی صنایع این ابزار تا 10 تن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
تسمه جغجغه برند یال YALLE محصول کشور چین می باشد اما با استاندارد های معتبر جهانی تولید شده و به کشور های توسعه یافته نیز صادر می شود. استفاده از آلیاژ های فلزی مناسب که تنسایل و سختی بالایی را به همراه دارد در تولید بدنه فلزی این ابزار و کیفیت بالای تسمه اتصالی بر روی این تسمه جغجغه تضمین طول عمر و کیفیت آن می باشد.
تسمه تخت باز بکار گرفته شده در اتصال تسمه جغجغه یال YALLE از جنس پلی استر با خلوص 98% بوده و با وجود نرم بودن مقاومت کششی بسیار بالایی را بوجود می آورد. بازرگانی دنا بکسل عرضه کننده تسمه باز یا رولی حمل بار برای تسمه جغجغه ها با کیفیت مناسب و مقاومت ایده آل در برابر سایش می باشد. از آنجایی که بدنه فلزی تسمه جغجغه به ندرت دچار مشکل می شود و در بیشتر موارد سایش و از بین رفتن بافت الیاف مصنوعی تسمه باز می باشد تعویض تسمه بر روی جغجغه با تسمه های رولی با کیفیت می تواند به افزایش طول عمر مفید کاری تسمه جغجغه بیانجامد.

تسمه جغجغه باربند YALLE
دیگر محصولات
تسمه بار برداری اسلینگ گرد 2 تن
تسمه بار برداری اسلینگ گرد 2 تن
تسمه جغجغه ای برند یال
تسمه جغجغه ای برند یال
تسمه حمل بار تخت یال YALLE
تسمه حمل بار تخت یال YALLE
تسمه حمل بار گرد
تسمه حمل بار گرد
تسمه حمل بار
تسمه حمل بار
تسمه حمل بار یال
تسمه حمل بار یال
تسمه بار برداری 2 تن از نوع تخت
تسمه بار برداری 2 تن از نوع تخت
تسمه بار برداری ابریشمی تخت 3 تن
تسمه بار برداری ابریشمی تخت 3 تن
تسمه جغجغه ای برای فیکس بار
تسمه جغجغه ای برای فیکس بار
بازگشت به انواع تسمه بار برداری
اطلاعات صنعتی خود را بالا ببرید
خرید انواع بشکه گیر
نانوتجارت بشکه گیر زنجیری
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved