نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
میز مدیریتی آرتان ست
دفعات بازدید : 273843
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 273843

آشنایی با میز مدیریتی

آشنایی با میز مدیریتی میز مدیرتی
در محیط کاری با توجه به زمان اداری و سپری کردن مدت زمان زیاد پشت میز اداری و صندلی اداری ،در نبود مبلمان اداری مناسب میتواند باعث خستگی زود رس برای کارمندان شود که اگر ساخت و طرح صندلی مناسب نباشد میتواند باعث ضربه زدن به ستون فقرات و گردن کارمند در محیط اداری و شرکت شود که صد درصد در بازده مفید کارمند تاثیر مستقیم میگذارد.
در اصول ساخت میز مدیریتی و مبلمان اداری باید به اندازه قد و شرایط فیزیکی بدنی کارمند توجه خاصی داشته باشیم.محل قرار گرفتن کارمند پشت میز اداری باید ارتفاع و محیط قابل دسترسی مورد توجه باشد.مخصوصا مدیران که با توجه به سمت اداری خواهان میز مدیریتی خاص میباشند چرا که طراحی و دکاراسیون داخلی محیط دفتری نشان دهنده شخصیت و اصالت آن محیط میتواند باشد.
استاندارد خاصی که هرکس باید توجه داشته باشد پشت میز مدیریتی و یا میز کارشناسی و میز کارمندی قرار گرفتن آرنج با زاویه نود درجه در حال نشته روی سطح میز مدیریتی باشد و فرد پشت میز احساس ناراحتی و فشار بر روی کمر خود نکند.
پیشنهاد میشود فرد پشت میز خود از زیرپایی استفاده کند تا به راحتی بتواند پشت میز تسلط و آرامش داشته باشد.همینطور امروزه به خاطر استفاده زیاد از کامپیوتر به مدیران پیشنهاد داده میشود که حتما از میز های مدیریتی با ارتفاه و طول و عرض مناسب استفاده شود.
در ساخت میز مدیریتی شرکت های استاندارد از فراورده های مناسب چوبی و چوب های استاندارد MDF ، تخته فیبر ،تخته خرده چوب نوپان استفاده میکنند.

مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved