نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
ویکی لیفت جرثقیل سقفی برقی و دستی زنجیری
دفعات بازدید : 55130
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 55130
تیفور تعمیرات و فروش
,واردکننده,,عمده فروش,خرده فروش
جنوب‌ تهران
021-55416424
021-55401754
info@wikilift.ir

تیفور تعمیرات و فروش

(Tirfur services)

بازرگانی ویکی لیفت ارائه دهنده انواع خدمات تعمیرات ادوات لیفتینگ شامل انواع تیفور های سیم بکسلی، انواع جرثقیل سقفی و مگنت در ایران می باشد. تیفور که در ظرفیت های مختلف از 800 کیلیگرم تا 3.2 تن در بازار ایران تولید می شود در داخل مکانیزم خود از دو فک که بصورت گیره ای نگهدارنده برای سیم بکسل عمل می کنند تشکیل شده است. تعمیر انواع تیفور اغلب شامل تعویض اجزای فک نگهدارنده و در صورت قفل شدن تیفور تعمیر و تعویض اجزای وابسته می باشد. اغلب اجزای تشکیل دهنده تیفور ها قطعات فولادی هستند که برای لیفتینگ و یا کشش بار بر روی سطوح طراحی شده اند و از این رو تعمیر پولیفت و یا ارائه خدمات این ابزار صنعتی نیاز به تعویض در بخش فولادی ندارد. هر اندازه قابلیت لیفتینگ تیفور بالا می رود در واقع نیاز به مکانیزم بالاخص مفاصل اتصال اهرم های قدرتمند تری هستیم.

تیفور تعمیرات و فروش

خدمات تعمیر تیفور و تعویض قطعات

اعلب اجزای بکار گرفته شده در ساختار درونی تیفور ها از جنس فولادی هستند و دارای طول عمر بسیار بالایی بوده و در اغلب موارد نیاز به تعویض پیدا نمی کنند. اما در اغلب موارد تیفور ها بر اثر کارکرد طولانی بالاخص در محیط های آلوده دچار سر و صدا شده و یا اهرم آنها برای حرکت نیاز به نیروی بسیار زیادی دارد. این امر در وغلب موارد به سبب جذب شده آلاینده های محیط توسط گریس در ساختمان درونی تیفور اتفاق می افتد. خدمات تعمیرات و نگهداری پولیفت اغلب شامل پاکسازی فضای داخلی تیفور، شستشوی گریس با اسپری های ویژه و گریس کاری مجدد برای حرکت روان تر و نرم تر اجزای درونی تیفور می باشد. با توجه به اعمال تنش های سنگین بر پیکر تیفور در مواردی که اعمال زیاد بالاخص بر روی اهرم جلویی در کشش سبب شکستن پین های اتصال اجزای پولیفت می شود خدمات تعمیر تیفور با چک کردن و تعویض پین های آسیب دیده نیز همراه می باشد. گروه فنی ویکی لیفت آماده ارائه خدمات تعمیر تیفور همراه با استعلام قیمت قبلی برای این ماشین صنعتی می باشد.

فاکتور های موثر بر قیمت خرید تیفور و هزینه تعمیرات تیفور

فاکتور های موثر بر قیمت خرید تیفور و هزینه تعمیرات تیفورهزینه های مربوط به تعمیر تیفور بسته به آسیب هایی که به اجزای داخلی بلوک تیفور وارد آمده است می تواند متفاوت باشد. اما از آنجایی که تعمیر تیفور اغلب شامل فرایند شستشو و پاکسازی اجزا و گریس کاری دوباره آنها می باشد این هزینه در مقایسه با قیمت خرید تیفور که یک ماشین صنعتی با قیمت نسبت بالا می باشد هزینه ای کاملا با توجیه اقتصادی می باشد. قیمت خرید تیفور بر حسب تناژ وزنی و حتی مهمتر از آن برند تولید کننده این ماشین صنعتی متفاوت می باشد بگونه ای که قیمت خرید تیفور با برند کارل اشتال آلمان که به سبب قیمت بالا به ندرت نیز در بازار یافت می شود می تواند تا چند برابر بالاتر از قیمت خرید تیفور سوپر تیل چین باشد. استعلام هزینه تعمیر تیفور و خرید در گروه صنعتی ویکی لیفت در کمترین زمان میسر می باشد.
دیگر محصولات
حلقه اسلینگ استیل نگیر
حلقه اسلینگ استیل نگیر
زنجیر جرثقیل سقفی
زنجیر جرثقیل سقفی
تیفور یا پولیفت سیم بکسلی دستی
تیفور یا پولیفت سیم بکسلی دستی
حلقه اسلینگ زنجیری خشکه
حلقه اسلینگ زنجیری خشکه
جرثقیل سقفی برقی دست دوم
جرثقیل سقفی برقی دست دوم
حلقه اسلینگ سیم بکسلی چند شاخه
حلقه اسلینگ سیم بکسلی چند شاخه
ورق گیر عمودی با دو رشته زنجیر اسلینگ
ورق گیر عمودی با دو رشته زنجیر اسلینگ
زنجیر آهنی گرید G43
زنجیر آهنی گرید G43
جک زنجیری شاسی کشی 2 تن
جک زنجیری شاسی کشی 2 تن
جرثقیل سقفی دو سرعته برقی الفانت
جرثقیل سقفی دو سرعته برقی الفانت
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved