نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
تیتانیوم نظری
دفعات بازدید : 15927
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 15927

ورق تیتانیوم

ورق تیتانیوم
شرکت تیتانیوم نظری افتخار دارد با ارائه انواع محصولات تیتانیوم، لوله، ورق و میلگرد با برندهای معتبر جهانی در خدمت شما باشد.
فروش و ارائه انواع ورق تیتانیوم با قیمت مناسب و ثبت سفارش و ارائه قیمت آنلاین و فروش تیتانیوم توسط کارشناسان تیتانیوم نظری

تیتانیوم گرید 2
تیتانیوم گرید 2
ورق تیتانیوم  گرید 5
ورق تیتانیوم گرید 5
ورق تیتانیوم
ورق تیتانیوم

تیتانیوم Titanium

بر مبنای استاندارد ASTM تیتانیم و آلیاژهای آن به گریدهای مختلفی دسته بندی می شوند. گریدهای 1 الی 4 تقریبا غیرآلیاژی بوده و نسبتا خالص می باشند. که از بین آنها گرید 2 بیشترین کاربرد را زمانی که مقاومت به خوردگی بالایی نیاز باشد دارد. آلیاژهای تیتانیم بدلیل نسبت استحکام به وزن بالا مقاومت به خوردگی و اکسیداسیون بالا در صنایع مختلف بصورت وسیع مورد استفاده قرار می گیرند. از مهمترین آلیاژهای تیتانیم می توان به آلیاژ Ti-6Al-4V اشاره کرد که به تیتانیم گرید 5 معروف است.

کالای مهندسی را از متخصصین آن خرید نمائید –
ضمانت قیمت و کیفیت –
جهت آگاهی از قیمت ورق تیتانیم و ارائه مشاوره تخصصی با ما تماس حاصل فرمائید –

تیتانیوم نظری

تیتانیوم         Titanium

تیتانیوم گرید 2

ترکیبی از استحکام مطلوب، قابلیت فرم دهی و جوشکاری عالی و همچنین مقاومت به اکسیداسیون بالا از ویژگی های تیتانیم گرید 2 می باشد. بیشترین کاربرد آن در مبدل های حرارتی، ساخت فلنچ ها، شیرآلات، پمپ ها و … می باشد.

تیتانیوم گرید 2

تیتانیوم گرید 5:

تیتانیم گرید 5 به عنوان مهمترین و پرکاربردترین آلیاژ تیتانیم شناخته می شود. از مهمترین ویژگی این آلیاژ، می توان به خواص مکانیکی، استحکام و مقاومت حرارتی بسیار بالا اشاره نمود. با توجه به اینکه استحکام بالای دارد لذا فرم پذیری آن به نسبت تیتانیم گرید 2 بسیار پایین تر است. این آلیاژ قابلیت عملیات حرارتی داشته و جوش پذیری آن مناسب می باشد. مهمترین کاربرد آن در صنایع هوافضا و ساخت تجهیزاتی نظیر بدنه هواپیماها، پره های توربین پوسته موتور موشکها و… است

تیتانیوم نظری

بهترین شرایط و قیمت انواع ورق تیتانیوم و لوله تیتانیوم برای صنایع مصرفی

تیتانیوم گرید 5:

تیتانیوم Titanium

شاید بتوانیم تیتانیوم را یک گونه متریال هوشمند بنامیم! تیتانیوم سخت است، به سختی استیل، به خاطر همین است که این متریال با گستره بالا در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد، حتی در مواردی جایگزین استیل می شود. در موارد بسیاری در صنعت، آلومینوم نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد، چون سختی آلومینیوم پایین است و استقامت مورد نظر را ندارد.

تیتانیوم همچنین سبک است. چگالی تیتانیوم ۴٫۵۱ گرم بر هر سانتی متر مکعب است، تقریبا نصف چگالی ۷٫۸۵ گرمی استیل برای هر متر مکعب. به همین دلیل از این ماده در صنایع هواپیمایی و هوافضا استفاده می شود.

تیتانیوم در برابر خوردگی نیز مقاوم است. شاید بنتوانیم بگوییم متریال های تیتانیومی در طول عمر خود با پدیده خوردگی مواجه نمی شوند! به همین خاطر از آن ها برای محافظت از سطوح اجسام و دستگاه ها در برابر خوردگی استفاده می شود. برای مثال لوله های انتقال در صنایع نفت و پتروشیمی از این ماده بهره می برند.

تیتانیوم از یک حافظه طبیعی برخوردار است. وقتی شما محصولی را با استفاده از آلیاژ نیکل تیتانیوم در شرایط مشخصی تولید می کنید، هر گونه که شکل و حالت این آلیاژ را تغییر دهید، با بازگشت به شرایط اولیه دوباره به حالت اصلی خود باز می گردد.

تیتانیوم با محیط زیست سازگار است. تیتانیوم همچنین در برخی شاخه های پزشکی کاربرد دارد و در این زمینه استانداردهایی وجود دارد. استاندارد ASTM-F67 برای تیتانیوم و استاندارد ASTM-F136 برای آلیاژ های تیتانیوم.

به علت وزن سبک تیتانیوم، استقامت بسیار بالا، زیبایی خیره کننده و فرم پذیری بالای تیتانیوم در مقایسه با دیگر متریال ها، دپارتمان معماری و نمای ساختمان پرمیوم باند تصمیم به تولید ورق کامپوزیت تیتانیوم برای نمای ساختمان گرفته است تا معماران ساختمان و مهندسین از مزایای این متریال بهره مند شوند

تیتانیوم         Titanium

تیتانیوم صنعتی

در واقع، مهمترین کاربرد تیتانیوم در صنعت است. تیتانیوم گرید های مختلفی دارد، گرید های ۱و۲و۳و۴٫ این گرید ها، درجه های تجاری تیتانیوم هستند. ما در پرمیوم باند از گرید های تجاری تیتانیوم و آلیاژهای آن استفاده می کنیم و گرید های ۱و۲ بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

در حال حاضر آلیاژهای متنوعی از تیتانیوم موجود است. در حال حاضر آلیاژ Gr5:Ti-6Al-4V که شامل ۹۰ درصد تیتانیوم، ۶ درصد آلومینوم و ۴ درصد وانادیوم است نسبت به دیگر آلیاژها محبوب تر است.

این آلیاژ تیتانیوم بسیار سخت تر از دیگر گرید های تجاری تیتانیوم است. تیتانیوم خالص شکل پذیری بیشتری نسبت به آلیاژ های تیتانیوم است و برای تولید پنل های کامپوزیت تیتانیومی مناسب تر است


در این راستا تیتانیوم نظری افتخار همکاری با صنایع بزگ کشور در تهیه و توزیع با کیفیت انواع ورق و لوله تیتانیوم در کشور را دارد.

تیتانیوم صنعتی
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved