نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
تاسیسات هانیول
دفعات بازدید : 18823
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 18823

رله وتایمر مشعل

تاسیسات هانیول :
در یک مشعل اصلی ترین بخش بخش کنترل کننده عملکرد مشعل می باشد که معمولا به آن رله می گویند .وظیفه رله مشعل کنترل ایمنی عملکرد مشعل و کارکرد صحیح آن و همچنین اعلام خرابی و وضعیت عملکرد مشعل می باشد.رله ها و سیستم های کنترل کننده مشعل ها انواع مختلفی دارند .
رله یک کلید ساده الکترو مکانیکی است که از یک آهنربای الکتریکی و یک سری اتصالات تشکیل شده است.رله‌ها در همه انواع وسایل به صورت پنهان یافت می‌شوند.در حقیقت ،بعضی از کامپیوتر‌های اولیه از رله‌ها برای گیت‌های منطقی استتفاده می‌کرده‌اند. ساختار رله :رله‌ها به طور عجیبی ساده هستند.
حسن رله‌ها این است که با استفاده از توان کم که مثلاًاز سوئیچ داشبورد یا یک مدار کم ‌توان می‌آید، مداری با توان بسیار بیشتر را وصل می‌کنند مثلاً به وسیله‌ رله و با استفاده از ولتاژی معادل ۵v و جریانی معادل ۵۰ mA می‌توان مداری با ولتاژv AC ۱۲۰ و ۲A را وصل کرد.
رله ها در وسایل خانگی مثل موتور یا چراغ که به وسیله‌ی یک کنترل الکتریکی روشن می‌شوند رایج هستند. رله‌ها همچنین در ماشین‌ها رایج می‌باشند چرا که باید جریان بسیار زیادی به وسیله‌ی این رله‌ها از ولتاژی به میزان ۱۲v گرفته شود.

BCU 460 رله کنترل کروم
BCU 460 رله کنترل کروم
AGM 4104 پایه تایمر زیمنس مشعل لاندیس
AGM 4104 پایه تایمر زیمنس مشعل لاندیس
Brahma R E3 رله تایمر برهما مشعل
Brahma R E3 رله تایمر برهما مشعل
DLG976 رله تایمر مشعل هانیول ساترونیک
DLG976 رله تایمر مشعل هانیول ساترونیک
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved